Online PC Remote versie 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Online pc remote is een applicatie die het mogelijk maakt om een computer online via jou internetbrowser te besturen.
Het is nu alleen mogelijk om jou computer uit te schakelen en te herstarten ook is het mogelijk om een bericht te tonen en een live screenshots te maken.
Maak je geen zorgen omdat dit nog een beta versie is zal de computer niet direct uitgeschakeld of geherstart worden dit is aan te passen bij de opties.
Er komt nog een uitgebreide readme bij de applicatie dus hier onder eerst maar en aantal instructies.
Hebben jullie nog ideeen, vragen, of bugs gevonden dan hoor ik het graag.

Instructies:

1. Start de applicatie op de computer die u online wilt gaan besturen voor het testen kunt u natuurlijk de zelfde pc gebruiken, er zal een icoontje rechts onder in je taak balk verschijnen.
klik met de rechter muisknop op het icoontje en dan op de knop 'copy ip to clip bord' want deze heb je nodig bij de volgende stap.
Let op de applicatie moet aanstaan om de computer te kunnen besturen.

2. Om een computer de besturen heb je een account nodig die je op deze pagina kunt aanmaken.

3. Na het aanmaken van het account is het mogelijk om de computer te besturen, op deze pagina kunt u inloggen op het controle paneel.

Screenshots:

Control%20panel.png

Links:

Website controle paneel: Online PC Remote

Download link: Online PC Remote(Uitpakken!)

Edit: Getest op 3 pc's

Bijlagen

• Control panel.png
    Control panel.png
    21,3 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Mooi programma!
Alle functie's (voor zover ik weet/kan zien) uitgetest en alles werkte perfect.
Ik heb wel op dezelfde PC gewerkt.
Ik heb hier eigenlijk niets op aan te merken.

(Windows 7 Enterprise, SP1, 32 bits)

MvG,

Driodor

Bedankt voor je reactie Driodor
Mooi om te horen dat het programma werkt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan