Online PDF open werkt niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter marka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marka

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2009
Zoals de titel zegt. Als ik online een PDF file probeer te openen opent deze niet.
Dat ronddraaiende ding blijft op 100% hangen.

Ik heb al gegoogled, maar geen enkele oplossing werkt!

Dat is vreemd. Probeer dit eens. Als je Adobe Reader www.adobe.com hebt geïnstalleerd, dan moet je PDF - bestanden kunnen openen. Klik eens met de rechter muisknop op een PDF-bestand( die je wellicht ergens hebt staan) en kies dan voor Openen met in het contextmenu. Daarna gaat je zelfstandig een programma kiezen, waarbij je de extensie 'PDF' letterlijk vastpint op dat Adobe Reader. Dat zou het moeten doen.
Niet goed even terug melden a.u.b. groet Manamana :rolleyes:

Dan deze.

Begin IE te resetten:
1. Ga naar Start
2. Combineer [windowstoets+r] -> typ: inetcpl.cpl
3. Ga naar Internet opties
4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op geavanceerde instellingen herstellen en eenmaal op toepassen
5. Klik hierna op opnieuw instellen
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen (of bevestig het opnieuw instellen)
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
8. Sluit alle Internet Explorer af.
9. Probeer nogmaals Internet explorer te starten.

Dat zou het moeten en kunnen zijn.
Groet Manamana.;) Laat weten he succes.

Had ik ook al gevonden op internet werkt ook niet.

Hallo marka. Oef :evil:

Daar sta ik van te kijken dat de oplossing niet goed is. Maar de aanhouder zal altijd winnen he.

Even dit. Om je snel van dienst te kunnen zijn dacht ik stuur die link is door. Ik heb even moeten zoeken en moet het zelf ook nog eens doorlezen, vind het wel interessant artikel, voor mezelf. Het is een Quik fix van Adobe. Het is Engels, maar zal geen probleem zijn. Er staat een hele goed uitleg. Nu hoop ik toch echt dat het lukt. Laat maar weer eens weten. Tjonge jonge. Lukt het niet in Explorer probeer het dan in Firefox. Deze is goed en stabiel. Dat zou misschien ook wel een item zijn wat dwars zit mocht het niet lukken. En succes ermee he.:eek::shocked:

http://kb2.adobe.com/cps/836/cpsid_83688.html

Laatst bewerkt:
Dank je! Als ik thuis ben zou ik kijken of dit lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan