Online Radio Luisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het er duidelijk en overzichtelijk uit zien(heb m in favorieten :)) Misschien kun je nog iets doen met categorieën, dance, klassiek, Nederlandstalig. voor de rest prima site

Laatst bewerkt:
vraagje misschien wel dom maar was die site gratis ik weet een domein kost meestal geld maar dan heb je ook meestal geen reclame op je site.

mooie site aleen ik zou zelf iets meer doen met catorogieen maar voorderest mooie site

Goede site en overzichtelijk, alleen jammer dat er weinig zenders
op staan.
verder prima site:thumb:

Mvg, Dylan

Prima site.
Idd jammer van het zenderaanbod maar je kan altijd nog meer zenders erop zetten.
Misschien ook Nederlandse zenders?

Dan trek je een groter aantal bezoekers, zowel uit Nederland als Vlaanderen (die Franstalige Belgen zullen het toch wel niet kunnen volgen...).
.be domein kun je gewoon behouden.

Heb je al veel bezoekers of lopen de zaken slecht?
Hoeveel ong. per dag?

Ziet er leuk uit maar je moet erg je best doen om niet op een Google ad te klikken.

Aantal bezoekers begint toch aardig op te lopen.
Nu ongeveer een gemiddelde van 70 bezoekers per dag.
In het begin was dit iets van 15.

Er zijn sinds het begin ook al een paar radiozenders bijgekomen maar er mogen er inderdaad nog een pak bijkomen. Wanneer er genoeg radiozenders op staan zal ik ook met categorieën werken.

Deze maand of volgende maand zal ik ook nog een wedstrijd lanceren op de website met een prijs wat waarschijnlijk ook wel meer bezoekers zal lokken.

De webruimte was trouwens niet gratis. Maar ik zit nu bij One.com, de prijs valt daar heel goed mee. Is iets van €31 per jaar geloof ik.

Hebben jullie nog suggesties voor goede radiozenders ?

Let wel even op BREIN in nederland, nu ken ik de regels niet heel goed wat betreft het heruitzenden van radiozenders maar ik kan me voorstellen dat ze hier ook een slaatje uit zouden willen slaan.

Verder een mooi stukje werk

Ik vind het een zeer mooie site maar alleen weinig zenders. Ik weet niet als je hier wat mee kan doen: http://www.belgie.fm Hier staan er ook veel. Ik wee niet hoe je zo iets laat werken zo een radio ofzo dus ik weet net als je er wat mee kan doen. Er is ook nog http://www.nederland.fm

Groeten Stef

Goeie site.
- Simpel en duidelijk design (maar zeker niet lelijk)
- Leuk dat je kunt zien hoe vaak een radiozender is beluisterd (misschien valt er een pagina te maken met een overzichtstabel?)
- In Firefox 3.5.7 valt het blokje met 'delen/favorieten' deels weg achter de mediaplayer (in internet explorer niet)!
- Wanneer er meer zenders komen zou ik ze inderdaad indelen op categorieën, maar dan wel alles op een pagina houden en verschillende 'alinea's' maken.

Succes!

Maak ook een pagina met NL-zenders radio-538 Q-musicNL enzovoort. Het is toch allemaal nederlandstalig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan