Online radio

• Onderwerp starter Onderwerp starter wlan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wlan

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
STOP voordat zo 'n mod de boel sluit, kun je het verplaatsen? want ik mweet niet waar het anders moest!

Ik wi met VDJ een online radio maken. En ik heb geen zin om te betalen. eerst was er listen 2 my radio, maar die is nieuw en moet je nu betalen. help mij plz!

om te beginnen hoef je dat stop gedeelte er echt niet in te zetten, dat is een betere reden om een topic weg te gooien dan dat deze verkeerd geplaatst is (aangezien de mods hem dan zelf wel verplaatsen)...

je hebt 'geen zin' om te betalen... mooie zin, ik heb namelijk ook vaak 'geen zin' om te betalen. maar als jij een online radiostation wilt maken moet je betalen... punt.
om te beginnen moet je software hebben, daarnaast een locatie waarop je te bereiken bent, daarnaast een BUMA licentie om muziek te broadcasten enzovoorts... aan je bericht te zien ben je absoluut niet volwassen danwel serieus, en raad ik je ook sterk af een radiostation te beginnen aangezien je dit waarschijnlijk toch binnen een paar weken zat bent.

voor niks gaat de zon op en voor sommige dingen moet je zin maken.

Doe even rustig hoor, dat buma licentie komt wel goed. Maar ik heb ooit ergens gezioen dat je gratis kan via het internet. En software heb ik, VDJ. koop een bril en ga ergens anderes zo vervelend doen!

vervelend doen? je stelt een vraag en verwacht een eerlijk antwoord neem ik aan. eerlijker dan dit krijg je het niet en ik weet vrij zeker dat een aantal mensen zuchtend dit topic heeft verlaten denkende wat ik gepost heb. kan je niet tegen kritiek, post dan niet.

Nah het antwoord is: Radionomy! Gebruik Radionomy gewoon . uit! En inderdaad 'geen zin'?? Ik heb ook geen zin om naar een winkel te gaan om eten te kopen... maar het moet nou eenmaal! Als je echt een goeie wil gewoon betalen en ben je te jong? Dan zeg je dat gwn in de plaats van geen zin...

''Maar ik heb ooit ergens gezien dat je gratis kan via het internet.''

Show us.

En denk wel even na. Mocht je dit alles dan toch voor elkaar krijgen, zou je toch echt luisteraars moeten hebben. Zodra je die niet krijgt, wordt je het zat en is alles voor niets.
Ik zou om alles ook draaiende te krijgen zo wie zo een partner nemen voor dit soort grote plannen.

@jevraag: Waar zoek je nu precies hulp mee? - een gratis radio zender?

Jonge, haal gewoon Radionomy en als je te weinig luisteraars hebt maak je opnieuw 1 aan

Succes ;)

Iedere 3 maanden ff nieuwe radio aanmaken in 1 minuut ohh wat lastig zeg..... En anders jonge koop je gewoon SENA/SABAM

Samoerie, hij wilde niet gaan betalen hiervoor, dus SENA/SABAM zit er zo wie zo niet in.

Wat ik overigens bedoelde was dat het niet leuk meer wordt als je telkens een nieuwe radio moet gaan maken. Niemand zei dat het lastig was, jonge.

nou, dat was met listen 2 my radiop, maar dat gedoe van die update snap ik weer, ik heb een gratis account. alleen snap ik niet hoe ik uit moet zenden in virtual dj. eerst had ik het zelf wel geprobeerd, maar ik hoorde niks op de radio!

Ik ben niet zo een kenner van een radio , maar kan Virtual DJ wel met Radionomy werken ?

Ik heb juist ook een account gemaakt , maar ik heb nog geen radio. :rolleyes:

nou, dat was met listen 2 my radiop, maar dat gedoe van die update snap ik weer, ik heb een gratis account. alleen snap ik niet hoe ik uit moet zenden in virtual dj. eerst had ik het zelf wel geprobeerd, maar ik hoorde niks op de radio!
je moet bij radionomy ten eerst een microffon hebben om live te gaan en min. 1 luisteraar
groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan