Online Rooster Inzien

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo,

Voor mijn werk hebben we een rooster (exel). Ik zoek een script waar we online kunnen bekijken of er wijzigingen zijn. Nou ben ik al op zoek geweest naar een script voor op een webserver. Ik zoek dus een website waar we de rooster online kunnen inzien. Weet iemand of er een free script is die ik kan gebruiken?

Alvast bedankt!

Kilian

Je kunt ergens het bestand beschikbaar stellen via bijv. dropbox o.i.d

Alternatief kun je je excel file opslaan als html (wel ook de .xlsx bewaren om verder te bewerken). Deze html kun je ergens op een webserver zetten.

Dit is niet wat ik zoek. Het moet veilig zijn en er moeten niet meerdere bestanden op verschillende plekken komen te staan. Ik zoek echt een script waar iedereen overal kan kijken wat de werktijden zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet wat je precies bedoeld met een script. Maar eenvoudig gezien zijn er 3 mogelijke oplossingsrichtingen

1-Je stelt de excel file extern beschikbaar. Dat kan op verschillende manieren. E.e.a. is afhankelijk van hoe IT in je bedrijf uit ziet.

2-Je neemt de moeite om het bestand op te slaan als html en dit zichtbaar te maken. Dit is dubbel informatie bijhouden, maar eventueel is deze taak met vba wel te automatiseren.

3-Je gaat je planning niet meer maken in excel maar in een webbased pakket. Dit maak je dan ook vanuit extern benaderbaar.

Waarom wil je perse een script hebben? Als het hier alleen om een excel bestand gaat, is dropbox.com wel iets voor je....

Is Google Docs hier niet de ideale oplossing voor? Als het goed is kan je daar alleen bepaalde mensen toegang geven tot je documenten.

[edit]Sophie90 was er vroeg bij x)[/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan