Online shop gezocht voor harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gkesler

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Weet iemand een goede betrouwbare online-shop voor de aankoop van een extra hardisk? Een leuke prijs is natuurlijk ook belangrijk!

Alvast bedankt! Ik zal vanavond eens op m'n gemak de site bekijken!

Gr. gkesler

on line-shop advies

Ook ik zou Alternate willen aanbevelen.
Wat betreft online kopen zijn ze erg betrouwbaar : ik ben er ook zelf eens geweest, ze hebben namelijk ook een "gewone" winkel ; ik dacht ik ga lekker vroeg dus zaterdag 9 uur want dan is het rustig & ben je snel klaar maar het stond al stampvol :thumb:

Prima, hier zal ik vast wel iets tussen vinden wat de moeite waard is, denk ik! Bij mij in de buurt is er ook nog een Mediamarkt maar misschien is online kopen toch nog interessanter. Nogmaals bedankt voor alle antwoorden!

Gr. gkesler

Voor je bij een online winkel koopt, kijk alsjeblieft eerst naar ervaringen met die winkel, bijvoorbeeld op www.nieuw.nl .
Alternate raad ik absoluut af!
Heb daar zelf zeer slechte ervaringen mee, en ik ben de enige niet. Zie http://www.nieuw.nl/winkel/alternate/reacties.html
Kijk altijd ook naar de verkoopvoorwaarden bij onlinewinkels, daar wil nog wel eens een adder onder het gras zitten (Alternate geeft bijvoorbeeld geen geld terug (!), je kunt alleen een tegoedbon krijgen)).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan