online soccer manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

goalie99

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo allemaal,

Zijn hier toevallig mensen die ook online soccer manager (osm) spelen?? Ik zou graag willen weten welke tactiek het beste past bij welke club. Op dit moment ben ik Sparta Rotterdam. Is er misschien die wat info over de tactiek weet???

groetjes goalie99

het liefst speel ik 3-4-3 en dan via de vleugels ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik ben DRINGEND op zoek naar mensen die cheats weten voor osm ( online soccer manager) ik ben nu Internacional in Brazilië , ik heb geen goede speler vandaar.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, stuur zo snel mogelijk een mailtje naar : djewan_pienaar@hotmail.com
Als beloning mag je in mijn volgende competitie met osm!!!!:thumb:

osm helpen

hey het klinkt misschien gek maar kom om 5uur 's ochtens(int weekend natuurlijk,niet op schooldagen)online en kies een club(er zullen dan vacatures zijn van 19 en 18)ik ben een tijdje inter milan geweest daardoor.:thumb: (kom wel NA 5 uur online,voor 5 uur is de site nog bezig)

osm helpen

na 6uur vriend want vorige keer waren ze bezig i zat op osm om 05:55 maar moest tot 6uur wachten

osm

srry ook goed,wie heeft er nog een goede league hier in italie(ik wil graag ac milan zijn):)

greetz

Zo speel ik het spel.

Ik speel het liefst 442 of 433 daar kun je het best zoek de vleugels bij gebruiken !
Zo haal je vaak je doelstelling, Groetjes !!

Osm Cheats

Kijk op deze site : Link verwijderd door admin
Hier staan de beste cheats op, en het werkt echt goed :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Link verwijderd, het is bij Online Soccer Manager niet toegestaan cheats te gebruiken, bovendien verwees de link naar een commerciële site.

ja 4-4-3 is een lekkere opstelling
en dan zoek de vleugels,
zo haal ik ook vaak de doelstelling
:thumb:

Umm zover ik het weet bestaan er geen cheats voor osm omdat het een internet spelletje is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan