Online Spelen PS3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormivan

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2006
Hey mensen, de vraag die ik heb is al eens eerder gesteld zag ik.
( zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=350229 )

Het online bespelen ging een aantal weken gewoon goed.
Vervolgens even een tijdje niks meer op de ps3 gedaan.
Vandaag had ik GTA4 binnen gekregen en wou de online multiplayer is gaan testen.
Zegt dat mobieltje in het spel dat er geen verbinding gemaakt kan worden dus nogmaals en vervolgens diverse malen opnieuw geprobeerd.
Ik ben dus gaan zoeken voor een oplossing en kwam een zelfde soort vraag tegen (zie de link) dus dacht, laten we CoD4 er maar is in doen en kijken wat ie dan doet.
Guess what, precies hetzelfde als wat deze persoon aangaf als probleem te hebben.
Het beeld blijft hangen in "Downloading Game Settings".

Vervolgens nagekeken of alle instellingen op de ps3 goed waren.
Gekeken of het systeem up-to-date was, gekeken of het ouderlijk toezicht uitgeschakeld was, gekeken in mijn Playstation Network Account of het systeem geactiveerd was en of mijn account het deed. Alles werkt gewoon.
Ook kan ik gewoon in hoge snelheid de webbrowser op en het downloaden gaat ook supersnel.

De tip op de post van die persoon was om zijn CD's even op te poetsen omdat deze vettig zouden kunnen zijn. Even uitgeprobeerd bij CoD4 zonder resultaat en laten we zeggen, ik heb GTA4 net nieuw, zit geen krasje of vettige vlekken op, dus het kan daar gewoon niet aan liggen.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan