Online spelers UT3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
100
Hallo, ik denk erover om UT3 te spelen.
Ik heb dat free weekend op steam toen gedaan, en ik vind vooral dat betrayal geniaal.
Nu wil ik alleen nog wel even weten of er veel spelers zijn, en veel servers met een grote verscheidenheid aan maps en game modes.
Ik ben erg gierig, dus ik wil ook wel wat voor die 7 euro terug hebben, al is het nog zo weinig geld.
Dus voldoet het spel online nog aan mijn eisen?
Op hoeveel servers met hoeveel spelers kan ik ongeveer rekenen bij een willekeurig partijtje zoeken naar servers?
 
Van de engelse wikipedia :

In March 2008, Midway announced that UT3 had sold over a million copies worldwide.

1 miljoen keer verkocht. En we zijn nu al een jaar en een paar maanden later.
 
Het is best goed mogelijk dat die miljoen ondertussen al weer niet meer worden gespeeld
Ik verwachtte meer een reactie van iemand die het nog wel geregeld speelt, of die het spel in ieder geval heeft.
 
lol
Ik geloof dat het spel dan zeker niet verlaten is.
Dit is wel een hele flinke serverlijst!
Wel veel met 0 spelers, maar er zitten ook aardig wat volle tussen. Het zijn er dan misschien geen miljoen, genoeg zijn het er zeker.
Op dit moment 17 online met 9 of meer spelers, goed genoeg voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook wel dat het een succesvol spel is
En als je het snachts eens bekijkt ik denk dat het dan nog drukker is. Maar ik weet niet of je snachts een spel op de PC speelt natuurlijk.
 
Ik niet.
Dan kom ik de volgende dag met kameleonogen naar school.
Hoe laat ik game ligt er natuurlijk ook een beetje aan of het vakantie is, weekend of door de weeks.
Door de week meestal tot een uur of 10 (nou ja niet altijd, maar wel vaak), en in weekenden ben ik daar wat vrijer in, en in vakanties nog wat.
Doorgaans niet na 12en. Dat wil zeggen, ik kan me niet zo gauw herinneren na 12en te hebben gegamed. Kan best zijn dat ik het stiekem toch doe en het dan vlug weer vergeet omdat mij dat beter uitkomt (geen ruzie met ouders)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja gigantisch.
Ik vind het het niet waard als ik er niks mee ga doen.
Als ik er wel iets mee ga doen is het ineens helemaal niks, en kijk ik er echt niet op.
Maar het lijkt mij nu dus okee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan