Online uitleensysteem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maersk

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
(had m'n vraag ook al in het cms subforum geplaatst, maar volgens mij kijken hier meer mensen..)

Hallo allemaal!

Ik ben voorzitter van een videocommissie van mijn studentenvereniging, we hebben meerdere camera's, microfoons, harde schijven enzovoorts. Het probleem is dat er vaak dingen verdwijnen, of het onduidelijk is waar het materiaal op dat moment is. Daarom ben ik op zoek naar een uitleensysteem, het liefst selfhosted via Wordpress. Gebruikers zouden moeten inloggen, een overzichtelijke kalender moeten zien en zelf de items die ze nodig hebben moeten kunnen reserveren.

Ik heb al aardig wat rondgekeken op internet, maar ben nog geen goed gratis systeem tegen gekomen. Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Tim

Hallo mastermindzh,

Bedankt voor je reactie! Deze plugin ben ik al eerder tegengekomen en is teveel gericht op boeken en bibliotheken en werkt met complexe barcodesystemen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een kalender met op de linkerkant al het materiaal dat we hebben, en op de bovenas de datum. Dat er simpel in een oogopslag gezien kan worden welk materiaal er op welke datum door wie wordt gebruikt. Klinkt makkelijk, maar ik kom er maar niet uit. Het hoeft overigens niet per sé via Wordpress!

Eigenlijk zoiets als Checkfront, maar dan gratis aangezien we studenten met een klein budget zijn. :)

Schermafbeelding 2014-06-19 om 22.14.24.jpg

Groeten,

Tim

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan