Online van T-Mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hallo,

Het is nu al 2 maanden denk ik dat ik problemen ervaar met mijn router. Ik heb een draadloze router voor mijn laptop voor in huis. Ideaal zou je denken.... Maar in het begin ging het aardig goed, maar na een paar maanden trad er een verslechtering van het netwerk. Om dit zelf op te lossen klikte ik steeds op het icoontje onderaan voor het verstellen van de verbindig. Dit ging even goed, maar na verloop van tijd is het van kwaad naar erger. Nu gebruik ik een kabel tijdelijk.

Ik heb T-Mobile Online gebeld die het telefonisch niet konden helpen. Ze zeiden dat het niet aan het netwerk lag maar aan mijn instellingen? Ik vind dat vrij frapant omdat deze in het begin prima deed? Dit was een week geleden. Het advies was dat het aan mijn instellingen van mijn laptop ligt en ik naar een computer winkel moet en niet naar T-Mobile??

Het kan best wel aan mijn instelling liggen, maar hiervoor moet ik naar een winkel. Zijn controle van mijn ip adres e.d. was volgens hem genoeg om een verbinding te krijgen, maar hoe kan dit??

Weet iemand wat of hebben meer mensen dit soort klachten???:eek:

Laatst bewerkt:
Mischien is er in een week tijd wel een buurman (of vrouw), die ook een draadloze router gekocht heeft (weten jij en ik veel!). Dus, ik zou eens proberen om je router eens op een andere kanaaltje te zetten qua WIFI ;)

Zo'n soort probleem heb ik ook, maar dan met Caiway internet en waarschijnlijk andere apparatuur.
Bij mij 'slaat de router te veel logs op.'
Als je de instellingen ergens overtypt/schrijft (niet back-uppen, maar ouderwets al je instellingen in je router overschrijven/typen.
Een router heeft geheugen nodig, om goed te werken.
Dus dan resetten.
En dan elke instelling handmatig instellen.

Groetjes, WDHBGS

Hoe dit ik dit allemaal? Moet ik naar netwerk instellingen, handmatig instellen draadloze verbinding??

Zo'n soort probleem heb ik ook, maar dan met Caiway internet en waarschijnlijk andere apparatuur.
Bij mij 'slaat de router te veel logs op.'
Als je de instellingen ergens overtypt/schrijft (niet back-uppen, maar ouderwets al je instellingen in je router overschrijven/typen.
Een router heeft geheugen nodig, om goed te werken.
Dus dan resetten.
En dan elke instelling handmatig instellen.

Groetjes, WDHBGS

Hoe dit ik dit allemaal? Moet ik naar netwerk instellingen, handmatig instellen draadloze verbinding??

Elke instelling van je router overschrijven (uit de webinterface).
En dan de router resetten, dan alles opnieuw instellen.

Mijn probleem is nog niet opgelost. ik heb het advies geprobeerd maar niet gelukt. t-mobile zei dat het aanmijn instellingen ligt en naar een winkel moet.

nu lukt het me ook niet om wifi te ontvangen op mijn ipad 2. terwijl ik draadloos internet verbinding heb van t-mobile!!!

ik baal hiervan:-((

verder heeft t-mobile wel een nieuwe router opgestuurd maar tevergeefs want nog geen draadloze verbinding. nu mijn ipad 2, en ook op mijn ipad geen draadloze verbinding.

mijn instelling resetten, maar hoe doe ik dat??? of ligt het aan iets anders??

Laatst bewerkt:
Heb je zo'n huawei modem/router van T-moble.
Deze heeft al draadloos internet aan boord.
Als je nou eens je eigen router er tussenuit gooit en inlogt op de huawei,gaat het dan wel.

Heb je zo'n huawei modem/router van T-moble.
Deze heeft al draadloos internet aan boord.
Als je nou eens je eigen router er tussenuit gooit en inlogt op de huawei,gaat het dan wel.

Ja ik heb inderdaad een Huawei. Nee ik heb geprobeerd in te loggen met mijn ssid? code en wpa handmatig maar wilt niet:-(

t-mobile zei 2x dat het aan mijn computer instelling ligt???? Ik ga ze niet nu drie keer bellen dat is vaak genoeg.:rolleyes:

Hmm..
Probeer:

http://www.reviewmylife.co.uk/blog/2010/02/19/finding-the-best-wifi-channel-with-vistumbler/
Zoek het beste kanaal

Ga naar je web interface door je router-ip in te tikken als adres
(waarschijnlijk is de ip van de router 192.168.1.1 of 192.168.0.1, doe anders even Start+R, CMD, ipconfig en kijk naar je Default Gateway)
(Ik denk: User=admin Pass=admin)

En stel het beste kanaal in op je router
(waarschijnlijk te vinden bij wireless options)

Dit werkte bij mij Top.

Hmm..
Probeer:

http://www.reviewmylife.co.uk/blog/2010/02/19/finding-the-best-wifi-channel-with-vistumbler/
Zoek het beste kanaal

Ga naar je web interface door je router-ip in te tikken als adres
(waarschijnlijk is de ip van de router 192.168.1.1 of 192.168.0.1, doe anders even Start+R, CMD, ipconfig en kijk naar je Default Gateway)
(Ik denk: User=admin Pass=admin)

En stel het beste kanaal in op je router
(waarschijnlijk te vinden bij wireless options)

Dit werkte bij mij Top.

Ik ga het even uitproberen. Ik hoop dat het me lukt:)

Veel succes, Kijk anders strax ff op de router en noem even de naam, dan kan ik je beter helpen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan