Online Vertalen Nederlands-engels??!

• Onderwerp starter Onderwerp starter RuSt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RuSt

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2004
Ik ben opzoek naar software die het mogelijk maakt dat twee kinderen met elkaar kunnen chatten in allebei een andere taal. Stel je twee kinderen voor, de ene spreekt nederlands, de andere engels. Beide kinderen weten weinig tot niets over elkaars taal maar de software moet het mogelijk maken om de getypte tekst zonder al te veel vertraging om te zetten in de gekozen taal.

Iemand een idee?

Voor het online vertalen zijn diverse mogelijkheden, bv dit

Of deze . En dan zie je gelijk de beperkingen van zo'n vertaalprogramma. Ze vertalen geen zin, maar de woorden. Ik denk dat meestal degene aan de andere kant wel een idee zal hebben waar het over gaat:) Maar ze leren zo niet de taal. Juist liever niet zou ik zeggen :)

Je krijgt hele rare zinnen met vertaalproggies om de reden die Muzmel al aangaf. Ze vertalen woord voor woord en geen zinnen...

Als docente kan ik zeggen dat het heel slecht vertaald wordt en je er niet veel aan hebt.

Klopt inderdaad

Aan dit soort online vertaal engines heb ik inderdaad niet zoveel.. op het internet bestaan ontzettend veel van dit soort websites, een goede is bijvoorbeeld www.freetranslation.com, maar dit is echter niet waar ik naar opzoek ben...

Ik zoek software die in een chat programma geintegreerd kan worden en die het volgende mogelijk maakt:

Persoon 1: Typt een zin in het engels
Persoon 2: Leest de zin in het nederlands..

een voorbeeld hiervan is Translate 2004, Magellan Pro.. zie ook http://www.smartlinkcorp.com/new/tr...39103-info.html

alleen is bovenstaande een beetje aan de dure kant..

Kent iemand toevallig alternatieven??

groetjes!

Free Translation Online, Free Spanish translation, Free German translation, Free language translation, Free Russian translation, Free French Translation, Free Spellcheck
Welcome to Im Translator for IE
plug-in for Internet Explorer.
Free Translation Online, Spell Checker, Virtual Keyboard, Cyrillic Decoder

Im Translator is a set of web-based multilingual communication tools designed to remove language barriers across the World Wide Web.

Im Translator provides a wide range of possibilities to communicate with ease and convenience in different languages. With Im Translator you can enter multilingual text, check it for correctness, adjust unreadable messages, translate in different languages, print results and send email.
Im Translator is an ongoing project which gradually implements new tools and features to make the multilingual communication more efficient.
Free Translation, Free Spanish translation, Free German translation, Free language translation, Free Russian translation, Free French Translation, Translation software

Wat ik lees is dat het een plug-in is voor IE een IM ( dus messenger ) plug-in. Die kun je in IE integreren lijkt me?

vertalen engels nederlands

Wat ik altijd doe (ik gebruik msn) ik ga naar vertalen van nederlands naar engels
En daar typ ik de tekst in, en zogauw als ik typ komt de vertaling er.

Dan kopieer ik dat en plak ik dat in MSN venster.

Als die ander dat aan de andere kant ook doet, dan moet het werken :)

Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2005 zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden. Graag een volgende keer op de datum van een topic letten.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan