online virusscan wordt steeds stopgezet??

• Onderwerp starter Onderwerp starter iejo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iejo

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Ik kreeg via een online scan van Mcaffee een melding dat de pc met een Keylog Quick geïnfecteerd was, maar kon dit niet met dat prog. verwijderen. Ik met HouseCall aan de slag. Nu wordt die halverwege de scan afgebroken en verdwijnt van het scherm. Ook de symantec securetey wordt afgebroken en verdwijnt. Ik heb het al 3x opnieuw geprobeert. Mijn eigen virusscan Avast, pakt deze Keylog niet....Wat kan ik doen? Ik heb wel een uitdraai van HijackThis, maar wat kan ik doen?? Weet iemand raad??
Bedankt alvast voor de hulp!Groetjes Ien

nucia lukt niet

Allereerst hartelijk bedankt voor je snelle antwoord.Alleen ik probeer me bij Nucia te registreren maar als ik die code moet invullen gaat het elke keer mis. Ik kan toch aardig Typen maar hij geeft constant aan dat het niet goed is...kan dat komen door die keylog quick?????

TS meld

Heb ik gedaan, ben nu in veilige modus bezig. Krijg steeds deze melding:

Invalid Referrer Specified
Krijg niet geregistreerd...Wat zou ik kunnen doen?
Hartelijk bedankt voor de moeite die je wilt nemen..
Groeten Ien

Het invullen is wel Hoofdleter gevoelig,dus goed kijken

lukt nog steeds niet

Ja heb ik gedaan. Alle hoofdletters cijfers kleine letters...niets helpt. Nu heb ik hitmanpro het werk laten doen. Vond wel wat maar registreren lukt dus nog steeds niet. Ik snap er niets meer van. zou er meer aan de hand kunnen zijn??:confused: In iedergeval heel hartelijk bedankt voor je tijd Groet Ien

Misschien kan je je wel registreren bij www.hijackthis.nl en hier dan je logje plaatsen. Lees wel even dit voordat je je logje plaatst.
Nog een tipje: het is niet zo verstandig om hitmanpro te gebruiken: deze is 'te goed' en het is ook beter om de losse programma's te gebruiken. kijk maar eens even hier

Misschien kan je je wel registreren bij www.hijackthis.nl en hier dan je logje plaatsen. Lees wel even dit voordat je je logje plaatst.
Nog een tipje: het is niet zo verstandig om hitmanpro te gebruiken: deze is 'te goed' en het is ook beter om de losse programma's te gebruiken. kijk maar eens even hier

:shocked: :eek: oh oeps dat wist ik niet, hoorde juist dat het zo'n 'doed' progje was. Hoop dan dat ie niets 'goeds' heeft weggehaald. Een scan van mn eigen virusscanner (Avast) heb ik gedaan. Ik zal ook de andere stappen doorlopen en dan hijackthis erop los laten. De registratie is inmiddels gelukt bij nucia mbv de moderator... Ik kan daar dus mn log laten lezen. Hartelijk bedankt voor de snelle reactie's ECht Super!!! Groetjes Ien :thumb:

Duurde even voordat ik hier weer reageer, maar alles is opgelost!! Geweldig, Nogmaals hartelijk bedankt voor de hele snelle hulp!!!! en sorry dat ik zo laat pas reageer...:confused: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan