Online Winkels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hala Madrid

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo,

Ik zou mij een eigen pc willen samenstellen. Maar ik wil niet te veel aankopen in winkels, daarom vraag ik jullie als jullie geen online winkels kennen met goede prijzen.

Kunnen jullie mij ook een lijstje bezorgen met al de benoodigdheden voor de pc, zodat ik zeker niets kan vergeten.

Heel erg bedankt op voorhand!

Groeten Sam

En wie gaat die onderdelen tot 1 geheel maken dan.

Geplaatst door puppie
En wie gaat die onderdelen tot 1 geheel maken dan.

Goede vraag.

@ hala madrid, als je echt niet technisch onderlegd bent, om de benodigde onderdelen, tot één geheel te maken, zou ik aanraden om een kant en klare PC aan te schaffen.

Samensteken

Normaal zou ik deze onderdelen tot 1 geheel maken,
ik heb dit jaar nog van 3 oude pc's 1 rekelijke gemaakt.
Dus ik denk wel dat het moet lukken.
Maar ik ben een belg, dus ik ben niet veel met de nederlandse winkels, kennen jullie nederlandse winkels?

Groeten Hala Madrid

Re: Samensteken

Geplaatst door Hala Madrid

Maar ik ben een belg, dus ik ben niet veel met de nederlandse winkels, kennen jullie nederlandse winkels?

Groeten Hala Madrid

Als je verteld in welke omgevng, je in Belgie woont, kan ik er weel een paar goede voor u opsporen.

West-Vlaanderen

Ik woon in Dentergem in West-Vlaanderen.
Dicht bij Tielt, Waregem en Deinze.
Vind je er daar?

Kan dat proberen. Voor de provincie Antwerpen heb ik er al zowiezo 3. Maar ja daar ben je eigenlijk niet veel mee.

Heb er al 1 gevonden,in west-vlaanderen, die degelijk blijkt te zijn.

http://www.dimae.be/

Omgeving Roeselare,Kortrijk. Volgens mij niet zover verwijderd van uw woonplaats.

www.norrod.nl

Kiezen voor systemen en dan voor zelf samenstellen, zij kunnen hem evt ook voor je bouwen. bedrijf is safe om online bij te kopen.

Succes

Geplaatst door marcel t
www.norrod.nl

Kiezen voor systemen en dan voor zelf samenstellen, zij kunnen hem evt ook voor je bouwen. bedrijf is safe om online bij te kopen.

Succes

Ik weet naturlijk niet wat zijn mogelijkheden zijn, maar ik denk dat dit geen optie is voor vraagsteller. Vooral qua verzenkosten ed... Wil hij zelf de onderdelen afhalen moet hij toch +/- 400 Km rijden. Dus even afwachten.

Roeselare

Heel erg bedankt allemaal,

deze van Roeselaere vind ik zeer geschikt. Heel dicht en handig.

Bedankt voor de moeite!

Groetjes Sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan