Online/Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarvesh50

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
34
Ik heb een contract bij ziggo alles in 1 dus telefonie televisie en internet met 3mb/s internet en telefonie bij elkaar is €30 per maand €20 aan internet en €10 aan telefoon maandelijks dat loopt uit naar €30 per maand aan telefonie

Afgelopen weken heeft Online mij gebeld om te vragen of we wouden overstappen ze belde in een week zo 2 a 3 keer we kregen te horen dat we voor €30 en de internet snelheid is 15mb/s dat is dus meer voor minder geld. En Online heeft onbeperkt bellen dus 4 cent per gesprek lokaal en mobiel 7 cent per gesprek dus die verrekenen geen geld per seconden zeggen ze tenminste ze zouden het overstappen regelen bij ziggo maar omdat ze ons niet hebben kunnen bereiken moeten wij dat zelf regelen. En de klantenservice is bij Online erg moeilijk.

We hebben niet echt problemen met ziggo kwa storingen dus dat is wel mooi maar we horen wel dat online veel problemen heeft kwa het uitvallen van telefoon en internet. Weet niet of dat nog zo is.

Maar alles jullie konden kiezen voor wie zouden jullie gaan ik bedoel ze hebben beide problemen gehad in het verleden maar elk bedrijf probeert te veranderen om klanten te lokken.

Alvast bedankt:thumb:
 
Wij hebben van Online internet plus telefoon. Onlangs is de telefoon erbij gekomen. Nog nooit uitval gehad, maar het kan altijd een keer voorkomen. En dat geldt eigenlijk voor elke provider.

Ik begrijp alleen het 15mbit verhaal niet. Als je hier kijkt: http://www.online.nl/alle-producten/

Zie je rechts boven het abbo waar jij over praat en dat is tot 20mbit.

Ten opzichte van je huidige abbo kan je er dus op vooruit gaan, maar dat is afhankelijk van de snelheid die je gaat halen. Kan je ook testen op de site van online. De 20mbit is een max die je kan halen, maar hoe verder van de centrale af hoe lage je snelheid. En dat geldt voor vrijwel alle abbo's.

Maar je vraag is dus eigenlijk of er nog veel uitval is? Zelf nog niet meegemaakt in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan