sarvesh50
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2007
- Berichten
- 34
Ik heb een contract bij ziggo alles in 1 dus telefonie televisie en internet met 3mb/s internet en telefonie bij elkaar is €30 per maand €20 aan internet en €10 aan telefoon maandelijks dat loopt uit naar €30 per maand aan telefonie
Afgelopen weken heeft Online mij gebeld om te vragen of we wouden overstappen ze belde in een week zo 2 a 3 keer we kregen te horen dat we voor €30 en de internet snelheid is 15mb/s dat is dus meer voor minder geld. En Online heeft onbeperkt bellen dus 4 cent per gesprek lokaal en mobiel 7 cent per gesprek dus die verrekenen geen geld per seconden zeggen ze tenminste ze zouden het overstappen regelen bij ziggo maar omdat ze ons niet hebben kunnen bereiken moeten wij dat zelf regelen. En de klantenservice is bij Online erg moeilijk.
We hebben niet echt problemen met ziggo kwa storingen dus dat is wel mooi maar we horen wel dat online veel problemen heeft kwa het uitvallen van telefoon en internet. Weet niet of dat nog zo is.
Maar alles jullie konden kiezen voor wie zouden jullie gaan ik bedoel ze hebben beide problemen gehad in het verleden maar elk bedrijf probeert te veranderen om klanten te lokken.
Alvast bedankt:thumb:
Afgelopen weken heeft Online mij gebeld om te vragen of we wouden overstappen ze belde in een week zo 2 a 3 keer we kregen te horen dat we voor €30 en de internet snelheid is 15mb/s dat is dus meer voor minder geld. En Online heeft onbeperkt bellen dus 4 cent per gesprek lokaal en mobiel 7 cent per gesprek dus die verrekenen geen geld per seconden zeggen ze tenminste ze zouden het overstappen regelen bij ziggo maar omdat ze ons niet hebben kunnen bereiken moeten wij dat zelf regelen. En de klantenservice is bij Online erg moeilijk.
We hebben niet echt problemen met ziggo kwa storingen dus dat is wel mooi maar we horen wel dat online veel problemen heeft kwa het uitvallen van telefoon en internet. Weet niet of dat nog zo is.
Maar alles jullie konden kiezen voor wie zouden jullie gaan ik bedoel ze hebben beide problemen gehad in het verleden maar elk bedrijf probeert te veranderen om klanten te lokken.
Alvast bedankt:thumb: