Onlogisch Aanmeldprobleem Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pingwing

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2000
Hallo allemaal!

Mijn computer heeft weer wat hoor! We hebben een netwerk dat in principe gewoon functioneert en mijn computer staat voor het aanmelden braaf ingesteld op 'client voor Microsoft netwerken'. De instellingen zijn verder het probleem ook niet, MAAR....

...het komt regelmatig voor dat mijn lieve computertje gewoon doet waar hij zelf zin in heeft en gewoon GEEN wachtwoordscherm geeft. De computer start dan dus gewoon Windows op en is NIET aangemeld, waardoor ik dus geen internet heb e.d. Afmelden en aanmelden helpt dan niet, dus kan ik eerst opnieuw gaan opstarten, om een wachtwoorscherm te krijgen en te kunnen aanmelden e.d. Ook komt het voor dat Windows gewoon wordt opgestart en ik WEL een netwerk- en internetverbinding heb. Andere keren is er helemaal niks aan de hand en krijg ik wel een wachtwoordscherm.

Met andere woorden: ik weet bij het starten van mijn computer eigenlijk nooit waar ik aan toe ben en het is altijd maar weer afwachten hoeveel tijd er nu weer in gaat zitten voor ik kan doen wat ik wil. Errug irritant!

Hoe kan het dat mijn computer gewoon NIET doet waar ik hem opdracht voor heb gegegven. Weet iemand waar dit probleem vandaan komten vooral....wat ik ertegen kan doen?

Groetjes Pingwing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan