'only The Best'

• Onderwerp starter Onderwerp starter gris
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gris

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Computervrienden.. heeft iemand enig idee hoe ik die nasty 'ONLY THE BEST'-pop-ups kan uitroeien? Mijn startpagina loopt ie ook al te sarren, de rekel dat ie is.

Ik heb al ad-aware eroverheen laten gaan, Spybot, CWShredder en als toetje Hijack this. En nog blijft die doerak me browser tergen. Hoe?!

Denk dat het tijd wordt voor wat zwaarder geschut. Ik ben net zo bekwaam met computers als met het kweken van gele pionrozen dus gelieve geen antwoorden in zwaar computerjargon posten. Ik dank jullie alvast feestelijk voor jullie replies.

Nou, ja .. moet dan maar. En dan moet ik me daar ook registreren zeker.. Wat een ellende man dit.

Het gaat me niet om het log. Dat kan je prima met de site van Hijackthis napluizen. Ik zoek naar een manier om die rotzak handmatig te verwijderen.

Geplaatst door gris
Ik zoek naar een manier om die rotzak handmatig te verwijderen.
Dan raad ik je toch aan om je log eens door de experts op het Anti Spyware Offensief forum te laten nakijken.;)

Mischien heb je een nieuwe Spyware variant.:(

Sorry mensen ik kon mijn Topic niet meer vinden.
De computer loopt weer prima, maar dat komt eigenlijk omdat ik op een gegeven moment gewoon de C: geformateerd heb. Op de manier van het ASO-forum kwam ik er niet uit omdat hij steeds vastliep. Ik kreeg zelfs al "er is onvoldoende geheugen voor deze toepassing" als ik naar mijn bureaublad wilde.

Thanks anyway. Ik vind deze site en die ASO-site een prachtig initiatief. Hoop dat dit in stand blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan