hallo,
Graag zou ik m'n harde schijf formateren maar op eender welke manier het lijkt niet te lukken.
Ik heb een pc waar xp op voorgeinstalleerd is maar ik ben domweg mn papieren kwijt geraakt om een recovery te doen. Nu loopt hij heel traag en kan ik bijna niets meer doen, opstarten is al moeilijk...
aangezien er toch niet veel belangrijk opstaat dacht ik dus een format te doen.
Ik las dat je met de cd van xp kon booten en zo een format kon forceren, niet dus...
ik krijg de volgende foutmelding:
not compatible with x64 mode
install a 32 bit x86 operating system
via een opstartdiskette lijkt het ook niet mogelijk om op dos te komen om zo format c: te doen. ofwel krijg ik gewoon een plat streepje ofwel herstart hij...
via en disk met killdisk of maxblast4 blijkt het ook niet te lukken...
wie o wie kan mij helpen, ik ben ten einde raad...
Graag zou ik m'n harde schijf formateren maar op eender welke manier het lijkt niet te lukken.
Ik heb een pc waar xp op voorgeinstalleerd is maar ik ben domweg mn papieren kwijt geraakt om een recovery te doen. Nu loopt hij heel traag en kan ik bijna niets meer doen, opstarten is al moeilijk...
aangezien er toch niet veel belangrijk opstaat dacht ik dus een format te doen.
Ik las dat je met de cd van xp kon booten en zo een format kon forceren, niet dus...
ik krijg de volgende foutmelding:
not compatible with x64 mode
install a 32 bit x86 operating system
via een opstartdiskette lijkt het ook niet mogelijk om op dos te komen om zo format c: te doen. ofwel krijg ik gewoon een plat streepje ofwel herstart hij...
via en disk met killdisk of maxblast4 blijkt het ook niet te lukken...
wie o wie kan mij helpen, ik ben ten einde raad...