• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

"onmogelijke" naam in het naamvak

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is je vergeven.
Toch even een dubbelcheck op Google :
- spellingsgebied 613 reacties
- spellinggebied 1.950 reacties
Ik had het met een 's' gedaan, misschien ook mijn vlaamse kant.
 
Ja die Vlamingen mispeuteren veel met 'onze' taal. Daarover moet we ze eens stevig afstoefen.
 
Ik ben toch maar de fundamentele discussie aangegaan met m'n collega's

Ik ga dat redden of niet,
Voorlopig ga ik de vraag toch maar als opgelost markeren

Wish me luck en bedankt!
 
Kan je ons uitleggen wat de bedoeling is ?
Als er maar op 1 plaats in (en dan moet je goed specifieren) een bepaalde kolom van een bepaald werkblad of een bepaald werkblad of ..., je "kruk" staat, moet je dan 3 cellen naar rechts en 2 naar beneden iets ophalen, of moet je de 5 rijen er onder bekijken of wat moet je precies doen.
Als dat vrij eenvoudig te bepalen is, dan is dat in formules te gieten, is het complexer, dan wordt het VBA (macros) of powerpivot of nog iets anders.

Je hebt nog altijd niet gezegd wat er daarna moest gebeuren.
 
Ik ben het met cow18 eens: als je (een deel van) het bestand hier plaatst kunnen we jouw argumentatie in de richting van je collega's versterken.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt niet nodig te zijn, ik heb na een stevige vergadering inmiddels toestemming gekregen om aan het moederbestand te gaan sleutelen.

Daarmee zijn het gros van de moeilijkheden opgelost

Bedankt, zonder jullie inbreng had ik deze discussie minder duidelijk en zefverzekerd kunnen voeren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan