onmogelijke prijsvergelijking Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
337
Mijn eset licentie loopt af en ik kijk rond voor antivirus. Volgens mij maken ze er expres een ondoordringbaar oerwoud van prijzen en extra's van. Ik heb werkelijk geen idee wat ik aan het vergelijken ben. En als het al het zelfde is wat ze aan extra opties hebben dan noemt elk het ook nog eens anders waardoor de keuze nog ingewikkelder wordt. Ik ben geneigd alleen al om die reden bij Eset te blijven zitten.
Bestaat er een overzicht waarin de extra's overzichtelijk en begrijpbaar met elkaar worden vergeleken? Ik heb het nog niet gevonden.
 
De vraag is of je tevreden bent met ESET? Zo ja, waarom dan al dat vergelijken!

Wat bedoel je met extra's? Een beveiligingsprogramma moet doen wat het moet doen. Geen malware, hacking, inbraken ,computer viruses, worms, Trojan horses, ransomware, spyware, adware, rogue software, wiper and keyloggers e.d.

Je moet zonder problemen lekker kunnen doorwerken. Extra's en dan die betalen is onzin of je moet ze zelf echt nodig vinden.

Bestaat er een overzicht waarin de extra's overzichtelijk en begrijpbaar met elkaar worden vergeleken?

Het eerste zal wel het geval zijn en dat kun je met Google wellicht wel vinden. Het tweede is alleen weggelegd voor onderwijzers want die begrijpen alles.;)
 
Laatst bewerkt:
Gebruik gewoon de gratis Microsoft Defender die standaard in Windows aanwezig is.
Deze doet niet onder voor betaalde scanners.
 
Gebruik gewoon de gratis Microsoft Defender die standaard in Windows aanwezig is.
Deze doet niet onder voor betaalde scanners.

Dat is alom bekend en wordt op Helpmij.nl altijd uit den treure naar voren geschoven. Echter dit is de vraag niet.
Met betaalde programma's is niets mis.
 
Daar is inderdaad niks mis mee en wat dat betreft is Eset een prima keuze.
Maar waarom zou je geld uitgeven als het gratis kan.
Dat maakt een prijsvergelijking al heel simpel.
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom zou je geld uitgeven als het gratis kan.
Daar gaan we niet over! Dat is economie en bedrijven, lees mensen verdienen daar een boterham mee. We willen toch allemaal een boterham verdienen.

Producten worden vaak goedkoper aangeboden. Een key kost soms 60,- euro, maar kun je soms kopen voor 30,- euro. Kwestie van even kijken op internet en opletten. Maar wat is 60,- euro als je rijk bent? Peanuts!
 
TS heeft het over een onmogelijke prijsvergelijking.
Ik geef de simpelste en goedkoopste manier aan.
 
Eset is idd een prima keuze, als je vroeger tevreden was waarom zou je veranderen. Maar wat edmoor zegt is zeker ook waar, Windows Defender is evengoed, dus waarom zou je onnodig geld uitgeven, tja het is mijn knippie niet.
Ikzelf zou geen geld verspillen zolang defender zo goed blijft in de vergelijkingen.

Met betaalde programma's is niets mis.
Misschien heeft senso ergens aandelen.:D

Dat is alom bekend en wordt op Helpmij.nl altijd uit den treure naar voren geschoven.

Niet alleen op helpmij, maar op ieder forum die iets met computers te maken heeft.
Het is zo dat Defender wat kaal is maar ondertussen bestaat er een UI die het gebruik wat makkelijker maakt.

https://www.defenderui.com/
 
Je kunt ook zeggen: iets wat geen prijs heeft, hoe kun je dan spreken van een prijsvergelijking! TS sprak in post 1 over een 'oerwoud van prijzen' daar concludeer ik uit dat het hier om betaalde software gaat. Maar goed, ik ben helderziend, want na post 1 wist ik al dat er iemand zou komen met Microsoft Defender.

Misschien heeft senso ergens aandelen.
Kun je ook omdraaien. Verdienen jullie aan het promoten van MS Defender? Daar begint het wel sterk op te lijken. Ik heb in met eerdere post uitgelegd hoe ik er over denk. Blijkbaar zijn er een groot aantal mensen die nooit hun mening kunnen bijstellen.

Wat als je werkgever tegen je zegt: je bent ontslagen en hoeft morgen niet terug te komen want ik heb iemand gevonden die jouw werk voor aanzienlijk minder geld doet. Jij zegt dan: geweldig baas, u heeft gelijk dat u dat doet. ik heb een vrouw en kinderen maar wat maakt het uit, dat zal u een zorg zijn. Ik heb ook nog iemand die het werk helemaal gratis doet!!!
 
Laatst bewerkt:
En nu weet TS dat ook.
Aan hem/haar de keus.
 
Het is en misvatting dat de in windows standaard geleverde beveiliging gratis is.
U heeft voor het totale Windows-pakket betaald en daar zit dus ook de beveiliging in.
Als iemand dus kiest voor een ander betaald beveiligingspakket, dan betaalt ie dubbel.
 
Inmiddels gewoon voor eset gegaan. Geen zin om me te verdiepen in anderen.
En goed, maar helaas, te weten dat windiws Defender ook prima kan.
En jullie snappen de vraag niet van vergelijken? Bijna elke scanner heeft wel 4 of 5 keuzepakketen met bijbehorende prijzen en kortingen voor eerste maanden of eerste jaar. En die pakketten zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. Maar allemaal lucht denk ik nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan