Onmogelijke wordt mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Ik vraag mij af of er lezers zijn die dit tooltje gebruiken en wat hun ervaringen ermee zijn. Als je plaatje 1 en 2 bekijkt zou bijna het onmogelijke mogelijk worden.....................

Bijlagen

• Scrshot-1.jpg
    Scrshot-1.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 45
  • Scrshot-2.jpg
    Scrshot-2.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 44
ik heb het nagekeken maar bij tweak 7 kan veel,maar wat jij zegt van 3 gb naar 4 gb dat vind ik niet

Op die website wordt geschreven dat een medewerker van Microsoft het heeft geschreven en als je dan plaatje 2 bekijkt dan zou je toch mogen verwachten................?

Bertus denk dat er eerder bedoelt wordt dat de volledige 4GB zichtbaar wordt en niet de 3,25GB die een Vista 23bit ondersteund.

@Crash : ja, maar dat werd door Vista SP2 al gerealiseerd -> zichtbaar maken van de 4 aanwezige gig. Ik ben meer benieuwd of het ook echt werkt. Ik heb de tool gedownload maar wacht nog heel even met het gebruik ervan.

Laatst bewerkt:
@Crash : ja, maar dat werd door Vista SP2 al gerealiseerd -> zichtbaar maken van de 4 aanwezige gig. Ik ben meer benieuwd of het ook echt werkt. Ik heb de tool gedownload maar wacht nog heel even met het gebruik ervan.

ben jij bang???????!!!!!!!!! hahaha

Idd. bang ja, ik heb ooit eens onder XP een soort van tweak tooltje gedownload en gebruikt en daarmee vernaggelde ik de XP installatie zodanig dat ik een nieuwe installatie moest uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan