• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

onoverzichtelijke lijst overzichtelijk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Ik heb een exel bestand met gegevens over klanten.
Per dag staat de klant onder elkaar, dus staat de klant over meerdere rijen verdeeld
Ik wil dit overzicht zodanig veranderen dat ik per klantnummer de gegevens naast elkaar heb. Wat ik bedoel heb ik in het bestand geprobeerd weer te geven.
Wie helpt mij op weg.

Laatst bewerkt:
Misschien een schot voor open doel hoor, anders snap ik hem niet helemaal denk ik.

Data => sorteren => Kolom A

Of werkt dat niet?

XP_PC zei:
Misschien een schot voor open doel hoor, anders snap ik hem niet helemaal denk ik.

Data => sorteren => Kolom A

Of werkt dat niet?

nee, dat werkt helaas niet. Het gaat er nu om dat per klantnummer (kolom B) er meerdere rijen met gegevens zijn, die allemaal betrekking hebben op datzelfde klantnummer.
Ik wil per klantnummer maar 1 rij met gegevens, maar wel die gegevens die in meerdere rijen verdeeld stonden/staan, zodat het resultaat wordt zoals ik bovenaan in het voorbeeld heb weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan