• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

onregelmatige omzetting

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja dat had ik ook kunnen maken.::o:o

Het gaat erom dat de kleur verandering in code staat ''<font color="#ffff00">'''en ''</font>''
dit omdat het file,tje gelezen gaat worden door een programma wat een kladblok file leest.

Het zal nu de verandere kleur toch in het wit gaan weergeven.:D

Maar thanks voor de moeite. :love::love:

Vanaf cel J1 en dan verder door naar onder slepen...
Code:
[English]	=IF(D1="";"";IF(ISNUMBER(INT(D1));D1;$A$1&D1&$A$2))

[Dutch] 	=ALS(D1="";"";ALS(ISGETAL(INTEGER(D1));D1;$A$1&D1&$A$2))

Groet, Leo

Laatst bewerkt:
Vanaf cel J1 en dan verder door naar onder slepen...
Code:
[English]	=IF(D1="";"";IF(ISNUMBER(INT(D1));D1;$A$1&D1&$A$2))

[Dutch] 	=ALS(D1="";"";ALS(ISGETAL(INTEGER(D1));D1;$A$1&D1&$A$2))

Groet, Leo

Deze is goed de formule, alleen als het mogelijk is dat deze de code ''<font color="#ffff00">'''en ''</font>'' niet geeft als er in een zin '' --> ''staat. '' --> ''

Nu is het goed maar als dat ook kan is het perfect.

of een formule om '' --> '' te vervangen voor 999 dan doe ik het in 2 x keer ook goed.

Bvd, John

Laatst bewerkt:
Zo dan?
Code:
[English]	=IF(D1="";"";IF(ISNUMBER(INT(SUBSTITUTE(D1;" ";"")));D1;$A$1&D1&$A$2))

[Dutch] 	=ALS(D1="";"";ALS(ISGETAL(INTEGER(SUBSTITUEREN(D1;" ";"")));D1;$A$1&D1&$A$2))

Groet, Leo

=ALS(D1="";"";ALS(ISGETAL(INTEGER(SUBSTITUEREN(D1;" ";"")));D1;$A$1&D1&$A$2))

deze wekt goed voor het gevraagde.

Hier kan ik mee verder en werkt best snel, alleen:o:o:o als deze code aangepast kan worden dat het dit gewoon laat dan zou het top zijn 00:00:28,750 --> 00:00:32,264.

Ik heb zelf mee zitten stunten en dan gaat het fout op de 3de : en --> want --> blijft het als een letter zien.

Neemt niet weg dat het gevraagde erg goed werkt daarvoor Dank.:thumb::thumb::love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan