• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

onregelmatigheid toeslag uren bereken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andr0meda

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Ik wil graag een formule die uitrekent hoeveel onregelmatigheid toeslag uren er in een dag zitten zodat ik dit kan controleren met de maand salaris uren.

Bekijk bijlage ORT bereken excel.xls

Bijlage alvast een voorbeeld nu alleen moeten de uren automatisch gaan rekenen wie o wie kan me helpen?

Dankjewel weet je toevallig ook hoe ik van 0000 2400 laat zien krijg het niet gevonden of komt het doordat ik 2003 gebruik ipv 2010/2013?

Bekijk bijlage ORT bereken excel.xls

Heb een versie die nu iets meer is aangepast en heb teksten er achter gezet wat nog niet werkt.

Ik denk dat het met de avond werk en dan volgende dag nacht een lastige is?

heb ook een eigen toevoeging gedaan met de datum.

Kun je nogmaals kijken ernaar?

Vooreerst alle respect voor het formulewerk van Plongske (knap werk!!)
Maar je voelt de volgende vraag al komen, om ook de feestdagen in de berekening te verwerken.

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt had, had je zeker het onderstaande bestand gevonden.
Ik denk dat dit bestand aan al je wensen voldoet.
Op het 2de tabblad geef je al de gewenste gegevens in.
Op blad 1 wordt alles berekend (code van Sylvester Ponten).
Bekijk bijlage onregelmatigheidstoeslag.xlsm

zal dit zeker eens proberen ik had ook gezocht maar kwam van alles uit behalve dit.

Ik krijg bij dat bestand Het VBA-project, de ActiveX-besturingselementen en eventuele andere programmeerfuncties van deze werkmap zijn verloren gegaan.

is het bestand niet beschadigd?

Als je de knop "Standaarduren" wilt gebruiken, zit er een fout in de code achter CommandButton1
In die code moet je op twee plaatsen letter "U" vervangen door "W"
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
'standaarduren invullen
For R = 3 To 33
If Range("[COLOR="#FF0000"]U[/COLOR]" & R).Value <> "" And Range("[COLOR="#FF0000"]U[/COLOR]" & R).Value < "6" And Range("D" & R) = "" Then
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
'standaarduren invullen
For R = 3 To 33
If Range("[COLOR="#FF0000"]W[/COLOR]" & R).Value <> "" And Range("[COLOR="#FF0000"]W[/COLOR]" & R).Value < "6" And Range("D" & R) = "" Then

[video=youtube;0B0WpZyp87c]https://www.youtube.com/watch?v=0B0WpZyp87c[/video]

beide versies werken niet wat doe ik fout?
'
deel 1 van video is 2007 versie

de rest versie 2003

gebruik nu excel 2007

Wieter, de code voor standaard tijden is aangepast.

en haalt nu ook de reeds ingevulde tijden weg als er geen standaard tijden ingevuld moeten worden.

maar zou het niet handig zijn als bij het afwezigheid invullen ook (opitoneel) tijden ingevuld kunnen worden?
of moet dat altijd in hele dagen zijn?
en eigenlijk moet dat ook direct op blad1 kunnen.

Bijlagen

Het werkt zeker prima nu.

Dankjewel allemaal.

Nog 1 aanpassing nodig op dit laatste onregelmatigheidstoeslag

Als ik die van Maart invul 2015 dan vult het programma iedere maand hetzelfde in, wil ik april invullen dan veranderd maart weer naar die van april.

Wat moet ik doen dat iedere maand onthouden wordt met zijn eigen uren. Aangezien in de zorg je niet alle dagen hetzelfde werkt.

@ Sylvester,
Fijn die aanpassing voor de standaard werkuren. Dank.

@ Andromeda,
Als de werktijden in de zorg erg variabel zijn, heb je de knop voor de standaard werktijden niet nodig.
Je moet dan alle dagen je werkuren manueel invullen.

Dan het onthouden van je werkuren.
Je begint met een lege tabel in een bepaald jaar en in een bepaalde maand.
Je vult voor die maand je werktijden in.
Op het einde van de maand druk je op de knop "Opslaan".
Er wordt dan een nieuw tabblad aangemaakt met de gepresteerde uren van de huidige maand.
Blad1 wordt dan leeg gemaakt, je klikt de volgende maand aan, je kan opnieuw beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan