• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Onregelmatigheidstoeslagen PBV

Status
Niet open voor verdere reacties.

sharon0907

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Beste,

Hierbij (hopelijk) mijn laatste vraag voor dit projectje. Ik heb al op het forum gezocht en redelijk wat gevonden. Ik kom er alleen nog steeds niet uit.

Ik heb 4 ORT, 10-20-35-50%. Deze wil ik graag automatisch laten berekenen.
10% is ma-vr 18.00-24.00 uur
20% is ma-vr 00.00-07.00 uur
35% is za-zo (za)00.00-(zo)24.00 uur
(50% is feestdagen, die staat er al in met een als functie)

- In dit geval gaat het ook om nachtdienst die van vrijdag naar zaterdag overgaan, van zondag naar maandag etc.
- het liefst wil ik alleen de toeslagen in de kolommen krijgen (bijv: 10 uur gewerkt, 20% toeslag, dan in kolom '20%' 2 uur). Dit omdat het CAO verandert is wbt overwerk.

Is er een 'makkelijke' manier om dit automatisch te laten uitrekenen?

Bekijk bijlage Personeelsoverzicht met vaste toeslagen.xls

Gr. Sharon

Sharon,
Kan je even in je voorbeeld enkele cellen manueel invullen zodat te zien is wat je bedoeld.
Wat ook niet duidelijk is op 8 mei wordt gestart s'avonds om 21u15 en gewerkt tot 6 u s'morgens. is dit dan 9mei?
Want op 9 mei wordt er gewerkt van 0u tot 4u. Dit kan toch niet?
Wat de toeslag betreft: gaat dit over de totale uren of over de starttijd tot aan de tijd van dat barema?
vb. gestart om 6u45 totaal uren gewerkt is 9u25.
toeslag is: 20% is ma-vr 00.00-07.00 uur
Gaat dit dan over 15 minuten toeslag of 9u25 toeslag?

Sharon,
Als er een overgang is naar de volgende dag die een weekend of een feestdag dan moet de toeslag waarschijnlijk ook aangepast worden naar weekend of feestdag.
Of heb ik het verkeerd voor?
Dit heb ik tot nu. Deze komt overeen met je vb bestand

Bijlagen

Plongske,

Dit klopt inderdaad. Ik weet alleen niet of dat dit mogelijk is.

Sharon

en wat moet er gebeuren als je invult:
van 21:30 tot 06:00
moet er dan van 00:00 tot 06:00 bij de volgende dag geteld worden?

@Sylvester,
Zie post 2 en 3
Vermoedelijk blijft alles op dezelfde rij maar in de juiste kolom. Daar ben ik toch in ieder geval van uitgegaan.

Plongske,

volgens mij heb je hem helemaal goed zover ik het nu kan zien :thumb::D

Gr. Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan