onscherp beeld op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb mbv een Gforce Ti 4400 videokaart mijn PCbeeld op de TV. Ik hiervoor de kloonfunctie van nview gebruikt. Ik vind het beeld nogal onscherp. Films zijn wel redelijk te bekijken, maar mijn bureaublad zou toch veel beter moeten kunnen. Heeft iemand een tip?

ik heb dit ook...maak mij der niet druk om, 't gaat mij om de films op tv te kunnen kijken...dat is wel beter dan op je monitor :)

Geplaatst door aaajeetee
ik heb dit ook...maak mij der niet druk om, 't gaat mij om de films op tv te kunnen kijken...dat is wel beter dan op je monitor :)

tja, dat vindt ik dus niet. Op TV blijft ook de film minder scherp dan op de monitor, hoewqel je er dan wel minder last van hebt..

op deze vraag zou ik graag bruikbare reacties krijgen..

Bij mij is het bureaublad(als voorbeeld) ook niet echt scherp op de tv, maar films kan ik wel duidelijk kijken.

ja, maar het wordt pas leuk als je je bureaublad gewoon scherp in beeld krijgt, vind ik. Werk je met nview of gebruik je TVtools?

Geen van beide.
Ik gebruik alleen wel de Detonators van Nvidia, maar gebruik Nview daar niet van.

Hallo

Het probleem zit em gewoon in het feit dat...

De bandbreedte van een televisietoestel veel lager is dan van een hedendaagse p.c. monitor.

Dus inderdaad , je dient geen dramatische verbeteringen te verwachten , zelfs d.m.v. "nieuwe drivers".

Peter

Geplaatst door VDK_P
Hallo

Het probleem zit em gewoon in het feit dat...

De bandbreedte van een televisietoestel veel lager is dan van een hedendaagse p.c. monitor.

Dus inderdaad , je dient geen dramatische verbeteringen te verwachten , zelfs d.m.v. "nieuwe drivers".

Peter

Da's dan mooi ****. Heb ik 50 Euro uitgegeven voor een kabel, is dit het resultaat. Voor een paar centen meer koop je een DVD-speler en heb je perfect beeld......
Dank voor je antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan