onscherp beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sadhinoch

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2003
ik heb op de pc van mijn neefje windows me nieuw
opgezet maar nu is het beeld erg onscherp en ik kan bij
instellingen ook de kleuren en de resolutie niet meer veranderen. weet iemand wat dit kan zijn.bvd

Je hebt waarschijnlijk geen drivers voor de videokaart geinstalleerd.

Via START > CONFIGURATIESCHERM > BEELDSCHERM > INSTELLINGEN controleren hoe de frequentie van het beeldscherm staat ingesteld.
Waarschijnlijk staat deze op optimaal. Zet hem maar eens op 75 Hz

Staat deze al goed kan het idd de driver zijn (of een combinatie van instelling en driver)

reactie op bericht van monaco ik kan dit niet vinden in het scherm van beeldscherminstellingen ik kan in dat hele scherm niets doen aan de instellingen

Geplaatst door sadhinoch
reactie op bericht van monaco ik kan dit niet vinden in het scherm van beeldscherminstellingen ik kan in dat hele scherm niets doen aan de instellingen

Nee, je zal daar inderdaad niets kunnen veranderen zolang je niet de juiste drivers voor de videokaart geïnstalleerd hebt. Wat is het merk en type van de kaart?

het is een compaq presario pc met de video op het moederbord maar ik zal er wel eens een videokaart inzetten alleen is een compaq geen prettige pc om aan te sleutelen

ik heb inmiddels een losse videokaart geplaatst met drivers probleem opgelost bedankt voor de reacties.
ik heb nog wat andere problemen met deze pc omdat alle pappieren weg zijn maar die plaats ik wel in de
juiste topic hoop ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan