OnSpec Regen backup onvindbaar en niet terug te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

weerklank

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
2
Ik heb via OnSpec Regen een backup gemaakt van documents and settings naar mijn externe harde schijf toe. Misschien heb ik het niet goed gedaan, want als ik via de wizard "bestand herstel" de backup terug wil plaatsen kan het programma Regen de bestanden niet vinden. Via mijncomputer/externe harde schijf zie ik ze wel staan, maar kan er niets mee. De extensie is: .RIM Ik heb ze inmiddels gearchiveerd (ook een functie van OnSpec Regen) en ook weer op de pc gezet, maar ze staan daar als .RIM-bestanden die ik niet kan openen.
Wat moet ik doen om dit oplossen? Heb je een idee? Bij voorbaat dank. Marja
 
Ik heb via OnSpec Regen een backup gemaakt van documents and settings naar mijn externe harde schijf toe. Misschien heb ik het niet goed gedaan, want als ik via de wizard "bestand herstel" de backup terug wil plaatsen kan het programma Regen de bestanden niet vinden. Via mijncomputer/externe harde schijf zie ik ze wel staan, maar kan er niets mee. De extensie is: .RIM Ik heb ze inmiddels gearchiveerd (ook een functie van OnSpec Regen) en ook weer op de pc gezet, maar ze staan daar als .RIM-bestanden die ik niet kan openen.
Wat moet ik doen om dit oplossen? Heb je een idee? Bij voorbaat dank. Marja


Waarom daar een backup van maken ?????? als windows ooit problemen krijgt kun je met zo'n backup niets aanvangen. Je zult beter een image kunnen maken van je hele c schijf dan alleen documenten etc etc, En misschien is het nog beter om de hele map Mijn Documenten op een andere drive te zetten, als der boel dan crasht ben je alleen je windows kwijt en niet je Documenten etc etc waar de meeste programma's hun files dumpen zoals teksten, foto's, excel bestanden, wordnestanden etc etc.
 
En misschien is het nog beter om de hele map Mijn Documenten op een andere drive te zetten, als der boel dan crasht ben je alleen je windows kwijt en niet je Documenten etc etc waar de meeste programma's hun files dumpen zoals teksten, foto's, excel bestanden, wordnestanden etc etc.

Wat zegt TS nou in zijn eerste post??

Ik heb via OnSpec Regen een backup gemaakt van documents and settings naar mijn externe harde schijf toe.
 
Wat zegt TS, dat hij/zij de hele bende Document en Settings heeft verhuist en dat is heel wat anders dan Mijn Documenten die maar een klein onderdeel van Documents en Settings is, aan de rest heb je helemaal niets als de boel crashed, kost schijfruimte en je kunt er verder niets mee. :rolleyes:
 
Bedankt, maar nog steeds backups kwijt bij OnSpec Regen

Wat zegt TS, dat hij/zij de hele bende Document en Settings heeft verhuist en dat is heel wat anders dan Mijn Documenten die maar een klein onderdeel van Documents en Settings is, aan de rest heb je helemaal niets als de boel crashed, kost schijfruimte en je kunt er verder niets mee. :rolleyes:

Bedankt voor de tip! Ik ga Mijn Documenten verhuizen naar de D-schijf, nog even uitvinden hoe dat moet, maar dat gaat me wel lukken. Maar weet iemand een tip waarmee ik mijn (dom, sorry) gemaakte backup-gegevens weer terug kan halen? Dank, Marja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan