Ontbrekend bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

typtrop

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Norton System check geeft de volgende boodschap weer met als ernst status middel:

C:\PROGRAM FILES\LSSD7\LTs.exe kan een benodigd bestand niet benaderen:asr32311.dll

Als mogelijke oplossing wordt aangegeven: geen oplossing. asr32311.dll bevindt zich mogelijk op een verwisselbaar station, onzichtbaar volume of netwerk ( heb ik niet ) Als het bestand niet door program files\lssd7\lts.exe kan worden gevonden is het mogelijk dat u files\lssd7\lts.exe opnieuw moet installeren.

Kan iemand mij in lekentaal vertellen wat er aan de hand is, wat dit ontbrekende bestand voor soort bestand is en of en hoe ik files\lssd7\lts.exe opnieuw kan installeren.
Kan het wellicht ook iets te maken hebben met mijn recente trojan horse melding ( zie bij virussen )

Thanx.

Hier kun je de ontbrekende dll downloaden.
Voor de rest moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Als die Trojan gebruik maakte van een gedeelde dll dan zou het kunnen.

Hi Elisa.

Dit dll bestand stond niet op de site maar ik heb 'm aangevraagd.
Maar wat zijn/doen dLL bestanden en moet ik niet juist files\lssd7\lts.exe installeren?
Kan ik nog te weten komen of die Trojan een gedeelde dll gebruikte?

Thanx en groeten.

Ik heb hier gezocht op een pc met ME. Het asr32311.dll kan ik hierop niet vinden. LTS.exe tref ik ook niet aan. Op het eerste gezicht lijkt het me geen Windows bestand. Heb je zelf een idee of dit dit ooit ergens heb geïnstalleerd. Klik eens op start/uitvoeren en typ msconfig en kijk op het tabblad opstarten eens wat er allemaal opstart. Staat hier iets LTS achtigs bij?

DLL staat voor Dynamic link libary of zoiets.
Ze zijn erg belangrijk.
Verder zou ik het niet weten.

Hi Wim.

Zie niets maar heb een copy meegestuurd.

Groeten en thanx.

Wim sorry maar ik ben niet zo handig en weet het niet.
Op de bijlage staat alles van opstarten.

Bijlage zit er niet bij. Hij mag niet groter zijn dan 100 kB.

Als je op Start klikt, naar zoeken gaat en klikt op bestande en mappen. Vul dan bij zoeken naar de naam lts in en klik op zoeken. Dan zoekt hij of het bastand nog op je pc staat.

Bingo.
Staat er een aantal malen in. CNT bestand, Helpbestand, Internetsnelkoppeling, Toepassing etc. etc. Waarschijnlijk iets te maken met een cursus vanzelfsprekend Spaans. ooit bekeken en/of geinstalleerd.
Kan eraf denk ik maar hoe?

Staat er ergens een uninstall?

Hiervoor kan je kijken in Start/Programma's. of in verkenner in de map waarin je het programma vind.

Het is nu in iedergeval duidelijk dat het geen windows bestand is.

Laatst bewerkt:
It's done.
Bedankt voor het vasthouden van mijn hand en een prettig weekend.

Dat betekent in ieder geval dat het nog wel in je register zit. Je hebt, m.i. alleen het uiteinde van de rit weggehaald. Het register blijft dus bezig omdat het benodigde niet gevonden wordt.
Heb je zoiets als System Mechanic, JV Power tools?

Die snelkoppeling kun je in ieder geval weggooien.

DLL

Hoi,

Deze DLL (asr32311.dll) is een Game Commander!

Gr.,
R. Bol

In Windows recent worden snelkoppelingen opgeslagen naar allerlei bestanden die je onlangs hebt gebruikt. Deze kan je zo weggooien. Om er bij te kunnen moet je wel in je verkenner "Verborgen bestanden weergeven" aan hebben staan. Na een paar dagen gaan ze volgens mij vanzelf weg.

Norton meldt nu gewoon dat hij een snelkoppeling vindt wwarbij hij het bestand niet kan vinden, op zich is dat logisch, want dat heb je verwijderd.

Als je de melding verder niet meer krijgt hoef je verder niets meer te doen. ALs hij blijft komen zou er een restje in je register kunnen zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan