ontbrekende drivers na schone installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

standalone

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Vanwege ontbrekende dll's en het niet terug kunnen zetten van een backup heb ik een schone installatie gedaan van Windows 7 Home Premium
Vreemd genoeg werd dit ook onderbroken door fouten. Omdat ik dus niets meer kon heb ik eerst Dban (Dereks Boot and Nuke) gedraaid.
Opnieuw windows Home Premium geprobeerd te installeren maar wederom werd de installatie afgebroken.
Vreemd genoeg lukte het wel met Windows Ultimate. Echter wel met een aantal vreemde dingen.Naamloos.png

Zo is de C schijf nu wel dynamisch maar i.p.v. primair is het nu een eenvoudige schijf.
Ik weet niet of dit kwaad kan of dat ik dit zo kan laten?
Dan zijn er ook nog twee ontbrekende drivers die ik maar niet kan vinden te weten
PCI\VEN_197B&DEV_2392&SUBSYS_167C103C&REV_30

Deze staan dus bij apparaatbeheer bij overige apparaten als :Base system apparaat met een geel uitroepteken erbij.
Ik heb al gezocht bij HP (Mijn laptop is een HP Probook 4530s) en verder op het internet en bij Microsoft maar ik kan de juiste driver niet
vinden.
Ook krijg ik bij het opstarten deze foutmeldingfoutmelding start.png. Bij klikken op ok doet de pc het daarna normaal.
Weet iemand raad?

Standalone

Gewoon alle drivers voor jouw laptop downloaden van de HP site en installeren. Als het goed is moet het gele uitroepteken dan wel weg zijn.

Toevoeging (ik ben het verder met K1pje eens over zijn oplossing: HP zal de drivers allemaal hebben): Het onbekende apparaat is je JMicron geheugenkaart lezer.
Overigens vond ik 3 keuzes als ik zocht op Probook 4530s: link

Tijs.

Laatst bewerkt:
@Kipje
Heb al heel veel drivers geprobeerd van HP maar het uitroepteken blijft staan.

@Tijs Bij geen van de drie keuzes staat Windows 7 ultimate

Drivers zijn voor Home Premium, Professional, Ultimate etc. gelijk!

Tijs.

Gelukt,
Door jouw aanwijzing Tijs dat het ging om de geheugenkaartlezer kon ik gerichter zoeken. Ben toen begonnen met alle geheugenkaartlezerdrivers te installeren en bij de vierde poging was het raak. Laat nu voor de zekerheid de andere maar staan omdat ik nu niet weet welke drivers wel en niet nodig zijn. Ik had voor deze laatste vier al vele drivers geïnstalleerd zonder resultaat maar waren wel allemaal van HP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan