• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ontbrekende weeknummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Beste allemaal,

Ik ben bezig met een dashboard met daarop diverse grafieken etc. Nu wordt 1 van de grafieken gemaakt obv een keuze qua weeknrs. Voorbeeld:
Ik heb twee keuzecellen met de namen van weeknr en tot weeknr --> Dit resulteert in een grafiek met een overzicht van alle gegevens tussen die twee weken. Bijvoorbeeld van week 29 tot week 33 levert op 29,30,31,32,33.

Nu heb ik ook een totaaltelling maar alleen van de eerste tot en de laatste week. Wat ik zou willen is een gesplitst overzicht met daarin de afzonderlijke weken. Nu mag dit in VBA (ik denk ook dat het niet anders kan) maar mag ook in een afzonderlijke cel. Alleen welke formule kan ik daarvoor gebruiken.

De grafiek is op basis van een lijst met daarin een autofilter. Dit autofilter heb ik middels VBA gekoppeld aan de keuzemogelijkheden qua weeknummers. Weet iemand hoe ik totalen kan berekenen over een selectie? Dan heb ik volgens mij waar ik naar zoek.

Dank voor jullie reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan