onthouden paswords

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdielissen

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Hallo,

Ik heb zeer recent alles geformateerd en opnieuw geinstalleerd, waaronder ook MS-outlook. Ik heb 7 email accounts. Bij het checken van de mail wil ik niet alle paswords opnieuw te hoeven intikken. Dus ik heb pasword onthouden aangevinkt. Desondanks wordt het pasword niet onthouden. Ik heb een kabel verbinding via een netwerkkaart en het betreft het agn netwerkpaswoord (zie afbeelding).

In het verleden heb ik zoiets ook al een keer meegemaakt en toen heb ik advies van Ton Kleinkramer eea gewist in het register bij HKEYlocMach/softw/microsoft/ProtectedStorageSystemProvider. Toen ging het goed. Maar nu lukt het niet om subkey´s te verwijderen (*local machine*).
Wil ik de subkeys verwijderen krijg ik de melding
´kan subkey....niet verwijderen; er is een fout opgetreden bji het verwijderen van de sleutel´.

Het verschil met toen is dat ik nu een kabelverbinding heb ipv een telefoonverbinding.

Misschien zit ik helemaal verkeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Gaarne advies van een ervaren techneut svp.

MVGroeten

Bijlagen

• wachtwoord.jpg
    wachtwoord.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 29
Hoi gezina, bedankt

Ik zit nu achter een andere pc (op mijn werk), ga vanavond jouw tip uitproberen.

Hallo Gezina,

Het is mij gelukt om mijn register aante passen. Maar ik heb tevens in de gaten gekregen dat het eigenlijk om een ander probleem gaat. Blijkbaar worden mijn paswoorden wel onthouden (na de tip van Gezina), maar bij iedere accountwissel moet ik met OK het wachtwoord bevestigen en dat is zeer storend. Voorheen (voorherinstall windowsXPHome) deed ie het wel goed.

Sorry, dat ik jullie op een verkeerd pad heb gebracht. Zie de bijlage.!!!!!!!!!!!

Oja moderators ik begrijp niet goed wat jullie bedoelen of wat ik fout doe. Ik reageerde slechts op het voorgaande. Gaarne feedback als iets anders hoort.

Groeten

Bijlagen

• melding.jpg
    melding.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 20
Geplaatst door fdielissen

Oja moderators ik begrijp niet goed wat jullie bedoelen of wat ik fout doe. Ik reageerde slechts op het voorgaande. Gaarne feedback als iets anders hoort.

Groeten

Jij opende een nieuwe vraag met daarop enkel en alleen "Hoi gezina, bedankt

Ik zit nu achter een andere pc (op mijn werk), ga vanavond jouw tip uitproberen."

Dus niemand weet waar jij het over hebt. Reageren op iemand doe je in de vraag zelf (waarschijnlijk heb je op de verkeerde knop gedrukt) Bassie is zo vriendelijk geweest om je beide vragen samen te voegen

Bedankt. Ik heb blijkbaar inderdaad een verkeerde knop ingedrukt. Sorry.

Trouwens nog iemand advies wellicht?

Groeten

Ik heb een vermoeden dat je de diverse accounts weer moet aanmelden, zoiet las ik in de gegeven link:

OPMERKING: als andere gebruikers van Windows 2000 of Windows XP problemen hebben met het opslaan van wachtwoorden, voert u het wachtwoord opnieuw in en schakelt u vervolgens het selectievakje Wachtwoord onthouden in voor hun profielen. Het is mogelijk dat de wachtwoorden pas behouden blijven nadat de gebruikers zich hebben aangemeld.

En deze las ik: Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie
http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=101985&highlight=netwerkwachtwoord

Mogelijk dat de experts alsnog moeten 'ingrijpen.' :)

Hallo,

Gezina, jouw laatste tip bleek niet tewerken, want mijn provider accepeert niet áanmelden met beveiligde wachtwoord verificatie´.

Tot mijn schaamte ben ik erachter gekomen via de helpdesk van @home, dat ik mijn @home accounts steeds dezelfde loginnaam gebruikte en dat was fout dus. Na dit te hebben gewijzigd. was het probleem over.

Ik trouwens outlook eraf gegooid en gebruik weer gewoon outlook express, wat tot mijn grote verbazing veel sneller blijkt tewerken.

Bedankt voor al jullie hulp en tips.

Gelukkig is de fout gevonden, anders was het zoeken totdat je ons woog! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan