Onthouden van inloggegevens

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Ik ga naar een website waar ik een inlognaam en wachtwoord in moet vullen. Waarschijnllijk heb ik bij de vraag "wachtwoord onthouden?" oop nee geklikt. Nu wil ik toch dat als ik op de inlognaam klik, dat mijn inlognaam zichtbaar wordt (net als bij mijn webmail).

Weet iemand hoe ik dit kan regelen?

Daar heb ik Roboform voor.
Op het moment dat je op die site komt waar wat ingevuld moet worden springt deze te voorschijn en vult voor je in.
Het is wel zaak om de aldus verzamelde inloggegevens altijd mee te nemen bij een format.

Ok, een programma'tje dus. Maar IE doet dit normaal zelf, het gaat bij mijn webmail ook gewoon goed. Ik heb ook nog een emailadres bij lycos, waar je ook in moet loggen. Daar heb ik toen nee gekozen (geklikt) op de vraag het te onthouden. Dat moet toch op een of andere manier te overrulen zijn? (ik ben nl niet zo op allerhande hulpprogramma'tjes die op de achtrgrond draaien).

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar aanvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is en klik OK. Zoiets dacht ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan