Onthouden Wifi gegevens op android toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Voorheen was het zo dat als ik naar een ander wifi-netwerk overging de gegevens van het afgesloten wifi-netwerk werden onthouden. Dat stond ook netjes onder de betreffende verbinding: Bijvoorbeeld: onthouden, beveiligd met WPA/WPA2/PSK maar nu staat het woord onthouden er niet meer voor en moet ik elke keer mijn wachtwoord opnieuw invoeren. Wie weet waar ik dat kan instellen?

Lees je bericht nog eens terug: Dit is toch wel erg weinig informatie die je geeft.

Wat zou (in mijn beleving) voor hulp bij je vraag van belang kunnen zijn:
a. Toesteltype en -merk
b. Android versie op het toestel
c. Of het toestel gejailbreakt/geroot is of niet
d. Of het probleem is ontstaan na verandering van toestel of na een update van de Android software op het toestel

Tijs.

Bedankt voor je reactie. Ik geef hieronder de gevraagde gegevens:

a LG Optimus P350
b Android 2.2.2
c Het toestel is niet gejaillbreakt/geroot
d Er is niets veranderd aan het toestel (volgens mij). Mijn dochter heeft zelfde toestel en daar gaat het wel goed, en voorheen bij mij ook.

Zie uit naar je reactie!

Ik heb pas volgende week de beschikking over een android toestel, maar op Google vond ik het volgende, misschien heb je er wat aan:
Settings> More> Location Based Wifi and then make sure it is switched on.

[Je zult het mogelijk zelf moeten omzetten in hoe het op jouw toestel zich vertaald. Bijv. Settings zal Instellingen heten etc.]

Tijs.

Even uit de NL handleiding van Vodafone van jouw toestel: Kijk in deze handleiding op pagina 85: Aanvinken/aanklikken van de Instelling "Draadloze netwerken gebruiken" onder "Locatie en beveiliging"

Hopelijk is dat (voor jouw toestel) de juiste plek. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan