Ontoegankelijke bestandsbijlagen in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie Vermeulen

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Ik heb een probleem als ik e-mail krijg met bijlages dan kan ik deze niet openen, Oulook Express zegt dan dat de bestandsbijlagen ontoegankelijk gemaakt zijn omdat deze onveilig zou zijn.
Nu zijn er e-mails naar mij verstuurd waarvan ik zeker weet dat de verstuurder een "veilig" systeem heeft, maar toch blijft oulook express de melding geven.

Wie kan mij helpen want ik kom er niet meer uit, ik heb al van alles geprobeerd. Wellicht ligt het aan de instellingen van Norton Antivirus of iets dergelijks.

HELP MIJ!!! :(

Om deze bescherming uit te schakelen open je Outlook Express 6 en kies extra/opties. Kies nu het tabblad "beveiliging" en haal vinkje weg bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan". Klik vervolgens op toepassen en OK.

Geplaatst door gezina
Om deze bescherming uit te schakelen open je Outlook Express 6 en kies extra/opties. Kies nu het tabblad "beveiliging" en haal vinkje weg bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan". Klik vervolgens op toepassen en OK.

:thumb: Bedankt, maar ik kan het vinkje niet weghalen omdat deze regel lichtgrijs is!

:thumb: (met dank aan Tanja)
Zet maar even op opgelost, rechtsonder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan