ontvang niet met outlook (lees kan de berichten niet zien)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin12th

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
69
hoi

kan verzenden met outlook is te zien in webmail maar in outlook op pc niks te zien. Ook niet ontvangen en met ander gebruiksprofiel. Lijkt dus aan instelling te liggen. Heb al paar keer nieuw profiel aangemaakt ssysteem herstel naar punt waar alles nog werkte en office 2010 opnieuw geinstalleerd. Helaas :-( Weet niet meer .wie weet raad.
Heb office 2010 en windows 7
bedankt alvast
ronald
 
Waarom je dit in Members chat zet en niet gewoon in de Outlook sectie is mij een raadsel. Daarom verplaatst Graag volgende keer de juiste sectie opzoeken voor je vraag.
 
Beste Crash het plaatsen in de onjuiste rubriek is een vergissing geweest.
Ik probeer altijd eerst zelf de zaken op te lossen voordat ik naar het forum komt, en vaak vind ik de oplossing al op het forum zonder een vraag te posten.
Ik ben niet erg geroutineerd en heb dus per abuis verkeerd gepost.
Bedankt voor het corrigeren.
M.vr.gr Ron de Koning

Ps blijft echter het probleem wat ik summier omschreven heb
 
En nu nog duidelijk uitleggen wat je probleem is.
kan verzenden met outlook is te zien in webmail maar in outlook op pc niks te zien. Ook niet ontvangen en met ander gebruiksprofiel.
Als je de zinnen achterstevoren had getypt, hadden ze net zo duidelijk geweest. Is het een Outlook probleem, of een Webmail probleem? De wedkantoren zijn geopend...
 
Ok, Beste Forum ,

Na eerst goed gewerkt te hebben kan ik nu geen mail meer ontvangen in outlook teminste,ik zie geen (nieuw) ontvangen of verzonden mail.Oude mail, ontvangen of verzonden is wel zichtbaar. Op webmail kan ik wel mijn nieuwe mail bekijken. De Mails worden toch binnen gehaald door outlook want als ik met de zoekfunctie *.pst zoek dan wordt ik verwezen naar de folder waar ze staan.Als ik er dan op klik > Message bestanden kunnen alleen geopend worden met Oulook. Maar outlook ziet ze niet ??!! Heb het volgende al uitgeprobeeerd .Nieuwe profiel aangemaakt,systeem herstel, office 2010 opnieuw geinstalleerd.
mijn besturings systeem is Windows 7

wie weet raad

alvast bedankt,

Ron
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan