Ontvangen mail is niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trotiel

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Als er een mail's binnen komen staat onderaan dat er 5 ongelezen berichten zijn en achter postvak in staat (5).
Maar ze zijn niet zichtbaar.

Als ik de hidden map van outlook express met de dbx bestanden leeghaal en dan opnieuw een mail ontvang dan is deze wel zichtbaar, maar zet ik alles terug dan zijn ze weer niet zichtbaar..

Wat te doen, berichten die er instaan en de niet zichtbare zijn, zijn belangrijke berichte dus kunnen niet verwijderd worden

Probeer eens het volgende:
Sluit Outlook Express
Zet de hele inhoud van je Outlook Express map veilig ergens, en start Outlook Express 'vers' (dit heb je blijkbaar als eens gedaan, als ik je posting zie).
Dan Bestand -> Importeren -> Berichten -> Microsoft Outlook Express 6 -> kies: e-Mail uit een OE6 archief-map importeren -> Bladeren naar de map waar je zojuist je mail veiliggesteld hebt -> Volg de instructies.

Ben benieuwd of je dan van die melding afbent, terwijl je wel je gewone mailtjes hebt staan.

Indien dit niet werkt, Outlook Express afsluiten, en weer alles terugzetten.

We horen het wel.

Tijs.

Heb dit gedaan en het resultaat was, dat de mail die binnen kwam weer zichtbaar is.

Maar de mail die ontzichtbaar was heb ik niet terug kunnen halen, tijdens het importeren liep de teller tot 5000 en toen was hij klaar met importeren, maar er zaten 6000 mails om te importeren.

Ik ga nu met het .dbx bestand verder zoeken of ik deze alsnog kan terug halen.

Maar outlook express werkt zoals het hoort.

Mijn dank is groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan