Ontvangstprobleem Samsung Galaxy S

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een Samsung Galaxy S. In het begin weinig problemen mee gehad, mar de laatste tijd lijkt de ontvangst steeds slechter te worden. Ik zie de ontvangst vaak wisselen van max, naar 2 streepjes, 1 streepje of vaak helemaal niets meer. In het ergste geval ben ik dan zo 5 minuten het netwerk kwijt. Daarna komt het weer terug en wisselt dan weer in sterkte.

Op internet zie ik wel dat er meer mensen zijn met problemen en ik vind ook wel sites waar je dingen aan de hardware kunt veranderen om e.e.a. werkend te krijgen, maar dat blijkt dan weer te gaan om de GPS antenne, terwijl ik de ontvangst van mijn normale telefonie wil verbeteren.

Iemand tips of suggesties?

Ik draai overigens met Android 2.2

Ik denk dat de belangrijkste tip voor jouw zou zijn, terug naar de winkel samen met het bonnetje en garantie claimen. Probeer niet zelf te rommelen aan een product wat nog garantie heeft. Als je toestel pas een paar maanden oud is dan zul je vast nog garantie hebben.

grtjs jjw

Ik kan het proberen maar ben er wel achtergekomen dat dit een veel voorkomend probleem is van zowel de Galaxy als de Iphone.
Ik zal de leverancier eens bellen en vragen of ze een oplossing weten. Want opsturen en misschien weken wachten op reparatie of een andere is vanwege werk niet echt een aantrekkelijke oplossing.

Nee is niet aantrekkelijk maar geloof mij, uit ervaring, als je eenmaal zelf oplossingen probeert te hanteren vervalt heel snel alle garantie. Vandaar mijn advies.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan