Ontwenningsverschijnselen zonder chat! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolandaatjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
Dag lieve mensen :D

Uhm... ik zit hier achter een iBook bij mn vriendje thuis, en ik heb absoluut geen ervaring met dit systeem dus kom ik even om jullie hulp verzoeken!

Ik chat al ruim een jaar op de chat van Lycos... Via mijn eigen "normale" pc gaat dat allemaal prima, maar op de Mac blijkt het wat problemen te geven... voorheen kon ik de "lichte chat" nog wel gebruiken, zonder grafische opleukingen enzo, maar nu doet hij het helemaal niet meer!

De chatwindow hoort te openen in een pop-up schermpje. Het pop-up schermpje opent ook wel, maar hij blijft leeg of er komt "Pagina kan niet worden weergegeven" te staan

Heeft een van jullie enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?? Ik geloof namelijk dat ik een beetje last krijg van ontwenningsverschijnselen zonder chat ;)

Bedankt alvasssst!!! :D

groetjes van Jolanda

Hoi Jolanda

Dit kon ik er over vinden :

14 - Ik heb een Mac, waarom werkt mijn chat niet goed?

Als je gebruik maakt van een Apple iMac/G3/G4 Mac, is het aan te raden de laatste versie van MacOS Runtime voor Java (MRJ) te installeren om te kunnen chatten en daten. De laatste versie is te downloaden op de Apple website. Brengt dit niet het gewenste resultaat, probeer dan een andere browser. Als je hierna nog problemen hebt, controleer dan of er geen ander programma, dat het functioneren van de Love@Lycos site zou kunnen bemoeilijken, tegelijkertijd op je Mac open staat. Controleer ook je internet instelling in je browser en zorg ervoor dat deze MRJ van Apple gebruikt en niet JVM van Microsoft (het maakt niet uit of je deze afkortingen kent, als je ze maar kunt vinden in de lijst van voorkeuren). Bij oudere Mac computers is het vaak niet mogelijk om te chatten. Helaas kunnen wij daar niets aan doen.

Bron

Ik heb gekeken voor de nieuwste versie van Java, maar het lijkt wel of deze alleen te downloaden is voor Mac OS X e.d., en niet voor de oudere versie die ik heb Mac OS 9 :(
Voorkeuren staan gewoon goed ingesteld voor zover ik dat heb kunnen zien...

Misschien dat iemand mij kan vertellen waar ik de nieuwste Java voor mn Mac OS 9 kan downloaden??? :thumb: :o

Als je de laatste twee zinnetjes van dat verhaaltje bij mijn lees vrees ik voor jou het ergste
sad.gif

Misschien toch maar kijken of je hier vrienden kan maken dan op de Chat van het forum !?
rij.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan