Ontwijken beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimSerh

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
Op mijn werk hebben ze iets nieuws op de server waardoor heel wat sites geblockt worden.. Hoe kan ik dit ontwijken?! :rolleyes:

Goedemorgen,

Denk dat je even moet vragen of dat een bewuste keuze is anders zullen ze daar wel een reden voor hebben en anders kunnen ze het herstellen.

Op mijn werk hebben ze iets nieuws op de server waardoor heel wat sites geblockt worden.. Hoe kan ik dit ontwijken?! :rolleyes:

Andere baan zoeken. Kennelijk heeft je werkgever er baat bij dat mensen gewoon hun werk doen tussen 8 en 5 en geen kostbare tijd gaan zitten verspillen aan internetten en "grappige" kantoor-YouTube-filmpje doorsturen.

Maar hé, ik kan me vergissen... :rolleyes:

Overigens kan ik je zo al 3 manieren opnoemen, maar dat ga ik niet doen... :D

Andere baan zoeken. Kennelijk heeft je werkgever er baat bij dat mensen gewoon hun werk doen tussen 8 en 5 en geen kostbare tijd gaan zitten verspillen aan internetten en "grappige" kantoor-YouTube-filmpje doorsturen.

Maar hé, ik kan me vergissen... :rolleyes:

Overigens kan ik je zo al 3 manieren opnoemen, maar dat ga ik niet doen... :D

Als je niet serieus kan/ wil antwoorden, doe dat dan ook niet.. ;)

Hoi,

Heb het idee dat we hier ook geen antwoord op mogen geven

Stel; je werkt in een bedrijf en bent een niet-roker. Je collega rookt wel en gaat één maal per uur naar buiten om een peuk te roken, jij als niet-roker niet. Dan heeft je collega ongeveer 1 uur meer pauze op een dag dan jij. Zou je daar mee akkoord gaan?

Of je collega heeft voor zn werk een pc nodig en jij niet. Jij bent 8 uren aan het werk en hij heeft lekker tijd om elke dag een uur a-productief te YouTube-en, hoe zou dat op jou overkomen...?

Dus; wie zegt dat mijn antwoorden niet serieus bedoeld zijn...?

Je werkgever heeft een beveiliging op de verbinding zitten en heeft daarvoor zijn/haar reden(en).
Als jij er een probleem mee hebt dat deze beveiliging op de verbinding zit, dan zal je naar je werkgever moeten stappen met deze klacht/vraag.
Het proberen te omzeilen van deze beveiliging kan in het uiterste geval er toe leiden dat jij ontslag krijgt wegens het (proberen) destabiliseren van de beveiligde bedrijfsbeveiliging.

En dan zet ik er maar een slot op.
Het omzeilen van beveiligingen is nergens toegestaan.
ga naar je werkgever en klaag daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan