Ontzichbare Cam in me PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
57
hallo

ik zit met het volgende probleem
als ik op msn zit staat er bove me plaatje een webcam terwijl die is uitgevinkt in instellingen en tevens heb ik genees een webcam!..

maar hij staat er dus wel en als iemand uitnodiging stuurt om ik start hem zelf krijg ik heel vaag me helle scherm te zien via dat cam hokje... & als ik iets anders doe op de pc kan die persoon dat allemaal zien.. terwijl de ontzichbare cam aanstaat?

nou zou ik graag weten hoe ik dat weghaal want is niet zo prettig want aangezien ik geen cam heb is het ook hel erg raar?:confused::confused:

 
Dus als ik het goed begrijp heb je geen webcam maar in msn geeft ie een webcam emocition en als je een webcam sessie start met een msn gebruiker dan ziet hij/zij jouw bureaublad en alles wat je doet dus ook dat gesprek met die persoon??
Byee VRC
 
misschien Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Apparaatbeheer?

en daarna :p.
ksnap het wel. kijke of je een weebcam hebt maar de TS zal dit waarschijnlijk niet begrijpen.
tip : volgende keer meer uitleg s.v.p. :D
 
Dus als ik het goed begrijp heb je geen webcam maar in msn geeft ie een webcam emocition en als je een webcam sessie start met een msn gebruiker dan ziet hij/zij jouw bureaublad en alles wat je doet dus ook dat gesprek met die persoon??
Byee VRC

precies die gene ziet dan gewoon alles wat ik doe....

dus iemand een suggestie om dit te verhelpen?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan