Onveilige downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Hallo mensen,

Ik wil een programma downloaden waarvan ik wéét dat het veilig is, maar Firefox blokkeert de download omdat het onveilig zou zijn. Hoe zet ik deze functie uit?

Naamloos.png

Alvast bedankt,
Venga.

Misschien niet helemaal wat je wil maar als het om één bestand gaat kan je het misschien eenmalig in IE doen.
Zal nog eens verder zoeken voor je ook maar kan je hem in ieder geval downloaden nu.

Misschien niet helemaal wat je wil maar als het om één bestand gaat kan je het misschien eenmalig in IE doen.
Zal nog eens verder zoeken voor je ook maar kan je hem in ieder geval downloaden nu.

Nee, want IE werkt bij mij niet meer, en ik weet dat het in Chrome wel kan, maar met Chrome kan ik ook niet downloaden (zie een van mijn eerdere posts).

Lego blokje zal wel bedoeld zijn de 3 op elkaar liggende streepjes, rechts van het Home knopje ("huisje"), rechts boven in.

Overigens lijkt het me dat de blokkade komt door een plugin van je anti-virus software, niet van Firefox zelf (ik kan hier met Firefox (bijgewerkt) .exe bestanden downloaden).
Verder kun je onder Extra -> Opties -> tabblad Toepassingen kijken of er misschien iets staat m.b.t. .exe bestanden qua standaard-actie.

Tijs.

Als je op die download site bent heb je dan geen regel erboven met een "lego" blokje of naast de pijl naar links een lego blokje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan