Op mijn c-schijf een samsung 840 pro ontstond opeens op onverklaarbare wijze een partitie met de naam system (I
(zie afbeelding)
Er stond een map recovery in net als bij de H partitie, maar de map heb ik verwijderd. Nu is er nog een 54 mb in gebruik op deze partitie van
de 295 mb totale grootte
Op mijn scherm popte tientallen keren achter elkaar het venster Zoeken naar inhoud (I
op. Dit ging zo snel dat ik ze zelfs niet kon wegklikken. Hierna zag ik dus dat de I partitie in de explorer bij de harde schijfstations staan.
Wie weet hoe dit zo kan gebeuren. Ik heb geen nieuwe software geinstalleerd. Kan het een sotfwarematige fout van de ssd zijn? En kan ik de partitie zomaar verkleinen door de windows (c) partitie te vergroten?
De ssd heb ik inmiddels voorzien van de nieuwste firmware

Er stond een map recovery in net als bij de H partitie, maar de map heb ik verwijderd. Nu is er nog een 54 mb in gebruik op deze partitie van
de 295 mb totale grootte
Op mijn scherm popte tientallen keren achter elkaar het venster Zoeken naar inhoud (I

Wie weet hoe dit zo kan gebeuren. Ik heb geen nieuwe software geinstalleerd. Kan het een sotfwarematige fout van de ssd zijn? En kan ik de partitie zomaar verkleinen door de windows (c) partitie te vergroten?
De ssd heb ik inmiddels voorzien van de nieuwste firmware