onverwacht belgeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaver

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Sinds enige tijd hoor ik tijdens het gebruik van mijn computer ,maar ook als die aanstaat en ik gebruik hem niet, op ongeregelde tijden één enkel helder belgeluid. Er gebeurt verder niets en ik heb er ook geen last van. Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak kan zijn.
Ik gebruik windows XP home
Bij voorbaat dank

Komt dit geluid uit je boxen of van uit je pc of beeldscherm. komt het door je boxen dan kijk eens in het configuratiescherm-geluiden-en dan tablad geluiden: of je soms niet iets hebt aangevinkt dat je pc na zoveel tijd een waarschuwingsgeluid geeft. bv bij energiebeheer.
Komt het vanuit je pc dan kan het de hd zijn: waarschuwing!!! die is dan aan het stuk gaan, zet alle data van je pc dan veilig weg.
succes

Of je bent paranoiaal aan het worden... :p:p:D

edit: of moet het paranoïde zijn? Paranoïde dus...

James :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord.
Het komt inderdaad uit de PC, want ik hoor het ook als de boxen uitstaan. Ik hoop niet dat het aan de harde schijf ligt want ik heb sinds 2 weken een nieuwe schijf. Bij de oude schijf had ik hetzelfde euvel. Die is wel stuk gegaan

Ga dan maar vlug terug naar de winkel waar je die gekocht hebt.

Ik heb precies het zelfde ,zowel bij het opstarten als b.v na enige tijd aanstaan,en er ook niet achter zit.
Ik ga dan denken aan een of ander programmatje wat ik heb gedownload o.i.d. volgens mij komt het uit de boxen,dat is moeilijk te definieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan