• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Onverwachtte en ongewenste opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos the Boss

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
In bijgaand bestand heb ik bij regel 33 & 34 een vreemde streep. Ik heb hem er niet ingezet, maar kan hem ook niet weghalen. Ik gebruik Excel2003. Dit is een klein deel van een veel groter bestand verder heb ik in dit bestand er geen last van.
Heeft iemand een verklaring hoe dit kan ontstaan?
Is er iemand die kan zeggen hoe dit weg te halen is?

Alvast bedankt,
Jos

Bijlagen

Het bestand geeft geen abnormale opmaak en/of lijnen.
Wat jij ziet is een afdrukbereik dat je eens hebt ingesteld maar deze is bij mij niet te zien.

Cobbe

't Is een grafiek. Klik op Ctrl+G > Speciaal > Objecten > OK. Je ziet dan witte rondjes om de lijn verschijnen. Klik op Delete en je bent de grafiek kwijt.
Waarschijnlijk is er ooit een grafiek gemaakt, maar zijn de rijen waarboven deze grafiek zich bevond verwijderd. Wat resteert is een grafiek zo dun als een lijn.

Opgepast, je selecteert wel alle objecten op deze manier!

Groeten,
Richard

Aanvulling. Als je meerdere objecten hebt op hetzelfde tabblad kun je ook het volgende doen.
Open de werkbalk Tekenen en klik op de witte pijl links op de werkbalk. Ga dan met de muisaanwijzer over de lijn heen totdat het een pijltje wordt dat vier kanten opwijst. Klik dan met de linkermuisknop en klik op delete.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan