onverwijderbare bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

queezy

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Berichten
166
bij mijn program files staan nog een paar mappen van dingen die ik niet meer gebruik op mijn pc, ik wil die dus verwijderen maar daar zitten dingen in die hij niet wil verwijderen, er komt dan iedere keer op: Kan ... niet verwijderen, de toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. hoe kan ik die mappen toch nog weg krijgen???

Ik heb wel een paar dagen geleden norton antivirus verwijderd omdat ik daar problemen mee had en heb nu voorlopig effe AVG Free edition als antivirus. Ik heb toen dus alles van norton van mijn pc verwijderd bij mijn software en register enzo, maar nu merk ik dat er hier en daar nog steeds mappen of bestanden staan van norton, kan ik die op één of andere manier zien weg te krijgen? Zou een grote hulp zijn.

Alvast bedankt !!!:)
 
1. Opstarten in de veilige modus en dan verwijderen
2. Als dat ook niet wil (wat ik betwijfel) dan opstarten met een bootdisk van '98 en dan middels het good old Dos de bestanden / mappen verwijderen.
 
Heb je Nortom vuilnis bak er nog instaan ,probeer die eens te legen ook!
 
ja mijn prullenbak is dus nog altijd met norton protection, hoe krijg ik dat terug normaal?
 
Geplaatst door queezy
ja mijn prullenbak is dus nog altijd met norton protection, hoe krijg ik dat terug normaal?

Als goed is aan klikken en alles verwijderen , er na in die vuilvis bak aan geven niet meer beschermen .
En via eigenschappen de naam veranderen, in welke naam je wilt.
 
Ok, dat lukt dus in mijn geval niet, laat me wel effe zeggen dat ik norton niet heb kunnen verwijderen op een normale manier. Norton begon ineens serieus lastig te doen en veel errors te geven, toen ik het wou verwijderen in mijn software toen wou hij dat eerst niet doen, na een paar keer proberen deed ie het wel, maar nu zit ik dus met het probleem dat ik nog met vanalles van norton zit opgescheept, en dus ook met die prullenbak met norton protection, en ik kan ook niet bij eigenschappen die naam van mijn prullenbak verwijderen ze, dees was echt wel de eerste en de laatste keer da ik norton gebruikte.
Dees is het menutje dat opent als ik met rechts klik op mijn prullenbak:
http://www.freewebs.com/kim002200/prullenbak-menu.jpg

en binnenin mijn prullenbak zie ik ook niks speciaal:
http://www.freewebs.com/kim002200/binnenin prullenbak.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan