onverwijderbare bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Poon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Poon

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Hallo,

Ik heb een map met wat troep op mn bureaublad staan alleen kan ik em niet verwijderen. Er komt dan een foutmelding in beeld te staan:
Kan ****.dll niet verwijderen. De toegang is geweigerd.\
Controleeo of de schijf vol of tegen scijven is beveiligd od dat het bestand momenteel in gebruik is.
Geen van beiden is het geval. Ik heb de computer ook al in veilige modus opgestard en het zo proberen te verwijderen maar dat had ook gee nut.

Toch blijkt het bestand in jouw geval met opstarten hoogstwaarschijnlijk aanwezig te zijn. Dus ik zou daar maar eens kijken. Misschien met msconfig, in de map opstarten...

niets helpt. Ik heb de map opstarten helemaal leeg. En in mijn processen staat ie er ook niet tussen k heb er zo veel mogelijk uit gezet en het wil nog niet.
Het gaat om het bestand WbSrv.dll dat niet verwijdert kan worden

tip uit Tips&trucs: Open de opdrachtprompt. (start, programma's, bureau ass, opdracht prompt) Roep vervolgens taakbeheer op via Ctrl+Shift+Esc+ klik op het tabblad processen en klik met rechts op explorer.exe. Kies proces beeindigen. Keer terug naar het venster van de opdrachtprompt en type "del<bestandnaam>". Het bestand wordt probleemloos verwijderd. Keer terug naar het venster taakbeheer en kies bestand nieuwe taak. Type "Explorer.exe" Verlaat tot slot het venster taakbeheer.

Erik

probleem was al opgelost met Killbox van buffy maar toch bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan