onvoldoende geheugen outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter frot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

frot

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2004
Outlook.
Bij het versturen van "nieuw bericht "krijg ik zeer regelmatig de melding: er is een fout opgetreden bij openen van dit bericht. Onvoldoende geheugen.
Ik heb onlangs de C schijf geformatteerd en win2000 er op gezet.
Enig idee hoe dit te verhelpen?
alvast bedankt.

Update

Heb je Win 2000 al geupdate na nieuwe installatie.
Er zijn een hoop updates beschikbaar voor deze versie.

Mischien inderdaad wel een virus of iets dergelijks.

grtjs jjw

loopt toevallig je svchost.exe vast?
Ja, inderdaad. Wat betekent dat eigenlijk?
Zoals je merkt: hier typt de absolute leek!!
Inmiddels de update geinstalleerd. Norton virusscanner staat dag en nacht aan, die heeft niets gevonden.
Wat verder opvalt is dat ik na een tijdje internetten geen gebruik meer kan maken van de "links".
na herstarten gaat het wel weer.:evil:
ik houd jullie op de hoogte van het effect van de update.
bedankt.:)

voor alle duidelijkheid: update van outlook, niet van win2000.
Daar had ik vorige keer veel problemen mee omdat je dan zo'n heel pakket moet downloaden en ik totaal niet weet welke delen ik daarvan moet installeren.
wie weet raad?
:o

Helaas...., geen verbetering na update outlook.
Nog steeds het bericht :onvoldoende geheugen
wel vreemd dat de bijlage van de mails nu alleen in Office geopend kunnen worden. Vóór de update kon ik ze gewoon openen. (toen had ik office nog niet geinstalleerd). Voor de zekerheid ook nog een keer de virusstofkam erdoor heen gehaald: geen virussen.
Terwijl ik dit typ, verschijnt er weer: svchost.exe werkt niet......
Geen idee wat dat betekent, maar het zal vast niet goed zijn:mad: :mad: :mad:
Wat die updatepakketten van win 2000 betreft: nadat ik die enige weken geleden had geinstalleerd, ging mijn hele systeem de mist in. Uiteindelijk dus maar geformatteerd en opnieuw geinstalleerd zonder de updates. Weet iemand hoe dit beter kan?

Welke versie van outlook? Kijk intussen hier wat rond.

Groetjes,
Bennie

Outlook 6 ken ik niet. Is dat Office 97 of 98?

Groetjes,
Bennie

outlook 6 is de versie van outlookexpress die ik gedownload heb. Heeft naar mijn mening niets met Office te maken. Die heb ik ook nog niet geinstalleerd.
Of doe ik nu allemaal domme dingen?:8-0:
svchost.exe loopt ook vast, heeft dat er wat mee te maken? Zoals blijkt, hier spreekt de ware "leek".
ieder alvast bedankt voor het meedenken.
Op de opgegeven site kom ik er ook niet uit.

helaas, helaas, ook jullie adviezen geven geen oplossing:confused:
Dan toch maar opnieuw format en installeren: daar gaat mijn vrije zaterdagmiddag:evil: :evil: :evil:

svchost error

Op deze site staat wel een oplossing voor de svchost errors.
http://www.winportal.com/chat.asp?ObjectID=8903

Dit is een fix voor de welchia worm, die kan het zijn wat die errors veroorzaakt.
http://www.symantec.com/avcenter/FixWelch.exe.

Dis is een fix voor het blasterworm virus.
Deze veroorzaakt dezelfde problemen die je nu ondervind.
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe

Schaad het niet dan baat het niet toch!!
Als je systeem toch al naar de knoppen is dan zou ik toch eerst dit proberen want als ik al die forums eens lees over svchost errors dan leid het elke keer terug naar 1 van deze 2 virussen.

grtjs jjw

beste jjw.
geen van beide virussen waren op mijn pc te traceren.
wat er precies veranderd is, weet ik niet, maar ik kom de foutmelding niet meer tegen!!Ik heb wel de update van win2000 geinstalleerd, maar dat had ik bij de vorige installatie ook al gedaan en toen gaf het geen verbetering. Naar mijn idee waren het geen virussen maar iets anders weet ik ook niet. Enfin, zonder format C en herinstallatie ben ik van het probleem af. Alleen jammer dat we niet weten hoe het verwijderd is!!
In ieder geval: alle meedenkenden en meelevenden :
hartelijk dank
fred:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan