Onvoldoende schijfruimte

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hana
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo,
Een paar weken geleden heb ik mijn Windows opnieuw geinstalleerd aangezien mijn computer het elke dag slechter ging doen (dingen als al mijn bestanden verwijderen wanneer ik hem opstart).
Nu werkt alles weer, alleen krijg ik om de 5 minuten een melding dat ik onvoldoende schijfruimte heb en start hij automatisch schijfopruiming op.
Voordat ik Windows opnieuw installeerde had ik hier nooit last van, terwijl er 3 keer zoveel programma's op stonden als ik nu heb.
Ik kan er geen meer programma's af halen dan ik al heb gedaan, alles wat er nu nog op staat is wat ik er zobijzo op moet houden.
Kan het zijn dat hij dit optelt bij de dingen die ik had voordat ik Windows opnieuw installeerde? (ik dacht dat er bij de installatie stond dat hij alles zou verwijderen?)

Hoi, download CCleaner, en ruim je pc daarmee mee op. Ruim dan direct het register even op.

Veel schijfruimte zal je niet winnen met een cleaner aangezien de pc pas opnieuw geinstalleerd is en daarvoor genoeg ruimte was en ineens niets meer. (we hebben het over GB's lijkt mij)

Hoi, download CCleaner, en ruim je pc daarmee mee op. Ruim dan direct het register even op.

Volgens TreeSize heb ik nog 32% van mijn geheugen over, en is het grootste probleem een map in mijn documenten die ik echt niet kan verwijderen.
Zijn er geen andere oplossingen hiervoor, of moet die map echt weg?

Kan je m verwijderen nadat je unlocker hebt geinstalleerd en uitgevoerd?

http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Ps: die melding van schijfopruiming krijg je ook als je pc niet vol staat, als je zeker weet dat je nog genoeg ruimte over hebt dan schakel schijfopruiming uit, dit is namelijk een geplande taak die standaard aanstaat en totaal nutteloos

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde het niet op een manier dat Windows het me niet laat verwijderen,
maar dat het bestanden zijn die ik niet kwijt wil.

Ps: die melding van schijfopruiming krijg je ook als je pc niet vol staat, als je zeker weet dat je nog genoeg ruimte over hebt dan schakel schijfopruiming uit, dit is namelijk een geplande taak die standaard aanstaat en totaal nutteloos

Ik weet zeker dat er niet genoeg ruimte over is,
aangezien ik de kleinste programmaatjes niet meer kan installeren.
Ik snap alleen niet hoe dit opeens kan?
Op mijn vorige Windows kon ik alles opslaan en installeren wat ik wou,
en nu kan ik nog niet eens 13 programma's op mn computer hebben?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan