onvoldoende systeembronnen beschikbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Ik kon mijn testcenter van AVG-free niet meer in. Heb vlg instructies oude eraf gehaald en nieuw exemplaar AVG-free gedownload. Echter installeren lukt niet??
Ik krijg dan de melding; Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen??? Weet iemand de/een oplossing???
Ben beginner dus please hou het simpel. Mike

Laatst bewerkt:
Het nu is te laat/vroeg om ergens aan te beginnen.
Zou je straks willen vermelden welke windows je hebt?

Mocht je XP hebben:
Klik op start/conf.scherm/computerbeheer/logboeken.

Kijk eens in de logboeken systeem en toepassingen.
Daar zal die melding ook in staan maar dan hopelijk met wat meer gegevens. Als je die dan wilt plaatsen.

Ik heb windows xp en heb de logboeken gevonden, er staat in systeemlogboek een fout van de service control manager. hij noemt geen categorie maar wel een gebeurtenisnummer(7000) weet echt niet wat dit betekend of hoe ik betekenis uitvogel?? Hheeellp?

Oh ja, gisteren vlak voor het slapen nog iets loeistoms gedaan(dingen per ongeluk uit mijn register-editor verwijderd... :( vind ik deze ergens nog terug?? updates worden niet goed geinstalleerd want even later staat de melding updates beschikbaar er weer??

Laatst bewerkt:
Oh ja, gisteren vlak voor het slapen nog iets loeistoms gedaan(dingen per ongeluk uit mijn register-editor verwijderd... vind ik deze ergens nog terug?? updates worden niet goed geinstalleerd want even later staat de melding updates beschikbaar er weer??

Ja jaaa, een beginneling en dan in het register dingen verwijderen. :eek: :eek: Dat is het gevaar opzoeken! Als je nog een keertje aan het leren gaat exporteer dan EERST het register. ;)

Ga naar start/help/onder kies een taak zie je systeemherstel.

Laten we dat eerst maar eens afwachten.

Systeemherstel uitgevoerd naar herstelpunt van zondagochtend. verwijderde avg staat er weer op. (gisteren geinstalleerde windowswasher is er weer af)Dus herstel geslaagd??

Als systeemherstel heeft gewerkt dan is terugdraaien register geslaagd.

Of het ook invloed heeft op updates merk je wel.

Nu ga ik ontbijten. Blijf een poosje weg.

Tot mijn StOmmE verbazing doet mijn AVG het weer???(heb um net laten scannen)

Ook de updatemelding (Die ik eerst wel 10x moest uitvoeren) is niet meer onderin mijn schermpie te zien???

Hoe doe je dat nou?? Je bent in een klap naar nummer EEN gestegen in mijn internetengeltjes top 5!!! :love:

Ben benieuwd wat er nu in de eerste instantie fout ging?? Kon mijn AVGtestcentrum dus niet meer in vanwege beschadigde of ontbrekende bestanden?? enig idee hoe ikj dit fix? Had met installer al ontbrekende bestanden weer proberen aan te vullen maar dat lukte niet. Toen begonnen met herinstalleerverhaal.

ps. Ontbijten ja... Ook wel een goed id..:D

Laatst bewerkt:
Nou, zoals jij ben ik begonnen. Door vergissingen en herstel daarvan. Heel leerzaam. En blijf op Helpmij komen maar dan ook om te lezen.

Altijd eerst bij problemen systeemherstel uitvoeren.
En.........in het register lopen als een kat met donzen sokjes aan. Je zit n.l. wel in het meest belangrijke onderdeel van Windows te rommelen.
Een misstap en je kunt Windows niet meer in en dan rest je de format. (dag muziek/foto's/documenten)
Vergeet dus nooit meer het register te exporteren naar een plek die je goed terugvindt. Doe dat ook nu.
Het heeft mij ooit enorm geholpen op een totaal door virussen verziekte pc van mijn buurman.
Systeemherstel bracht je een dag terug met je register, voor je verdelgingsactie :cool:

Hoe doe je dat nou?? Je bent in een klap naar nummer EEN gestegen in mijn internetengeltjes top 5!!!
Oei oei LOL, zet me maar op 80. Ben ik ook tevreden :D
En nu Mailwasher weer installeren ;-)
Ben je weer boven jan!

groetjes Elisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan